۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۷۷۰
فردا صورت می گیرد؛

دیدار اعضای کمیته های کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از دیدار اعضای کمیته ‌های کنگره ملی سرداران و 2 هزار و 400 شهید این استان با رهبر کبیر انقلاب در روز دوشنبه 13 مهرماه خبر داد.
حضرت آيت الله سيد علي خامنه اي

رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از دیدار اعضای کمیته ‌های کنگره ملی سرداران و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با رهبر کبیر انقلاب در روز دوشنبه، 13 مهرماه خبر داد.

 

 

وی افزود: در این دیدار که اعضای کمیته ‌های 22 گانه به محضر رهبر انقلاب می ‌رسند میثاق نامه چند هزار متری مرد استان با مقام عظمای  ولایت تقدیم خواهد شد.

 

 

محمدسلیمانی همچنین خاطرنشان کرد: کوچک ترین قرآن کتابت شده، شجره‌ نامه شهدا به همراه کتب تهیه شده از زندگانی شهدای استان نیز در این دیدار تقدیم به رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

 

 

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به قرار گرفتن استان چهارمحال و بختیاری در آستانه رویداد عظیم فرهنگی، اظهار داشت: کنگره شهدا در 15 مهرماه همزمان با سفر رهبر انقلاب به استان با حضور مسؤولان کشوری و لشگری برگزار می ‏شود.

 

 

این مقام مسؤول با بیان این که باید همه مردم و مسؤولان حداکثر توان خود را به کار ببرند تا آنچه در خور و شأن شهدا است ارائه داده شود، تإکید کرد: نسل جوان ما طرفدار الگوهای کاملا دست ‌یافتنی از شهدا هستند.

 


فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت معرفی سیره شهدا بیان داشت: طبق برنامه ‌ریزی کارها پیش برده شده و برنامه ‌ریزی‌ها برای افتتاحیه رسمی نمایشگاه در روز سه‌شنبه جاری صورت گرفته است.

 

 

وی به تشریح برنامه های کنگره ملی شهدای این استان طبق برنامه زمانبندی پرداخت و گفت: طبق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته روز دوم کنگره خاص خانواده شهدا بوده و این برنامه از ساعت 30/8 تا 11 با حضور دکتر ضرغامی برگزار می شود.

 


فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، برنامه روز سوم کنگره را برگزاری پیاده‌ روی برای شخصیت ‌های ورزشی استان بیان کرد و افزود: سعی شده از شخصیت ‌های معروف ورزشی در کشور نیز در این برنامه استفاده شود.

 


وی برگزاری روز چهارم کنگره را با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد و گفت: پنجمین روز این برنام نیزه اختصاص یافته به بانوان در استان که برای این منظور از حضور معصومه آباد، نویسنده کتاب من زنده‌ام بهره خواهیم برد.

 


محمدسلیمانی ادامه داد: ششمین روز کنگره بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود و دکتر حسین یکتا از راویان انقلاب و دفاع مقدس مهمان ویژه این برنامه است.

 


وی، مهمانان روز آخر کنگره را حجت ‌الاسلام سعیدی، نماینده ول ی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت ‌الله نعیم‌ آبادی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره نیازمند عزمی ملی و نیت قرب الی الله است.

 


فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 2 هزار یادواره شهدا در استقبال از کنگره ملی شهدا برگزار شده که ماحصل آن تدوین کتب بسیاری بوده و می ‌توان عطر و بوی شهدا را در استان بخوبی استشمام کرد./9457/302/ب2

ارسال نظرات