۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۹۳۱۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت اخلاقی و مالی مهم ترین مطالبه مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین مطالبه مردم را امنیت اخلاقی و مالی در جامعه بیان کرد و گفت: در این زمینه باید برنامه منظمی صورت گیرد.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی استان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این نهاد در برقراری امنیت نقش بسزایی دارد.

 

وی با بیان این که بخش عمده ای از تبلیغات و کار فرهنگی نیروی انتظامی در جامعه باید آموزش دادن مردم باشد، افزود: در ایجاد امنیت و نظم در جامعه باید آموزش بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تجربه موفق نیروی انتظامی در رانندگی عنوان داشت: مردم جامعه نیز پذیرای آموزش هستند.

 

وی با بیان این که افزایش نیرو به معنای ایجاد و برقراری امنیت در جامعه نیست، افزود: یک پلیس به تنهایی می تواند شهری را اداره کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر استفاده از امکانات در برقراری امنیت اظهار داشت: تدبیر و درایت در استفاده از امکانات و تجهیزات امنیت می آورد.

 

وی با بیان این که خواسته ما این است نیروی انتظامی استان از نظر تجهیزات در سطح بالایی قرار بگیرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی نباید نسبت به آموزش قانع باشد.

 

آموزش تغزیه روزانه انسان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی آموزش را تغذیه روزانه انسان بیان کرد و گفت: انتظار می رود نیروهای نتظامی خود طالب آموزش روزانه باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که تعداد اندکی از افراد جامعه به دنبال این هستند که امنیت اخلاقی جامعه را به خطر بیندازند، خاطرنشان کرد: بی عفتی و بدحجابی از جمله مواردی است که امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازند.

 

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: برنامه منسجم، مرتب و منظمی باید برای ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه به وجود آورده شود.

 

وی با بیان این که امنیت اخلاقی و مالی مهم ترین مطالبه مردم است، اظهار داشت: باید دغدغه مردم در این راستا برطرف شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که نیروی انتظامی در بحث مواد مخدر اقدامات مؤثری انجام داده است، تصریح کرد: در برخورد با خورده فروشان مواد مخدر نیز باید به صورت جدی وارد عمل شد.

 

وی اظهار داشت: مواد مخدر و بدحجابی لکه ننگی است که اگر برطرف نشود زحمات نیروی انتظامی را هدر می دهد و باید این عوامل دامن گیر فساد از بین برده شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی نیروی انتظامی استان در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: امروز مرکز فرماندهی انتظامی لرستان به تلاوت روزانه قرآن تبدیل شده است.

 

گفتنی است، در پایان از فرزندان و همسران حافظ قرآن کارکنان نیروی انتظامی تقدیر شد./9459/202/ب1

ارسال نظرات