۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۹۳۵۶۸
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مباهله نشانه قدرت اسلام و ذلت دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مباهله آشکار شدن قدرت اسلام و ذلت دشمنان اسلام است و برای مسلمانان روز خجسته و مبارکی به حساب می آید.
حجت‌الاسلام سيدعلي پناه محمودي نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع شورای هیأت مذهبی شهرستان بوشهر گفت: روز مباهله و نزول آیه مباهله سند حقانیت شیعه و مسلمانان، و پرفضیلت ترین و عالی ترین مدرک برای حقانیت باورهای شیعه است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: وجود امام علی (ع) جان پیامبر(ص) و حقیقتی غیر قابل انکار است و این مسأله اثبات می‌کند که حضرت علی(ع) دومین شخص عالم به شمار می رود.

 

وی افزود: آیه مباهله که حضرت علی(ع) را نفس پیامبر معرفی می‌کند این نکته را به اثبات می رساند که امام علی(ع) یگانه نسخه انسان کامل بعد از پیامبر (ص) است.

 

حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: ویژگی دیگر مباهله این است که این واقعه جلوه‌ای از عزت اسلام و دلیل محکمی بر فضیلت اهل‌بیت(ع) و سند حقانیت اسلام و تشیع است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: مباهله آشکار شدن قدرت اسلام و ذلت دشمنان اسلام است و برای مسلمانان روز خجسته و مبارکی به حساب می آید.

 

 وی افزود: واقعه مباهله تثبیت جایگاه اهل بیت(ع) و تداوم سنت پیامبران پیشین و شیوه مقابله با مخالفان است./846/203/ب2

ارسال نظرات