۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۳۶۰۹
آیت‌الله دری نجف آبادی:

فاجعه منا بی‌کفایتی دولت آل‌سعود را به جهانیان ثابت کرد/ نیروی انتظامی چشم بینای جامعه است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان این که بروز فاجعه منا بی‌کفایتی دولت آل‌سعود را به جهانیان ثابت کرد، گفت: مقام معظم رهبری نیز در بیانات روشن خود در دانشگاه علوم دریایی نوشهر همواره اقتدار ایران را باردیگر به رخ جهانیان کشاند.
آيت الله دري نجف آبادي ديدار فرماندهان نيروي انتظامي استان مرکزي با امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 15مهر ماه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مقامات سعودی در فاجعه منا کم کاری و بی تدبیری کرده اند و امروز باید پاسخگوی این کوتاهی خود به همگان باشند.

 

بیانات روشن مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دریایی نوشهر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که بروز فاجعه منا بی‌کفایتی دولت آل‌سعود را به جهانیان ثابت کرد، گفت: مقام معظم رهبری نیز در بیانات روشن خود در دانشگاه علوم دریایی نوشهر اقتدار ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشاند.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وجود مقام معظم رهبری و بیانات ارزشمند ایشان همواره را‌ه‌گشای بسیاری از موارد داخلی و خارجی بوده و توانسته صلابت کشور را در بالاترین جایگاه نگه دارد.

 

تدابیر و راهکارهای حکیمانه مقام معظم رهبری

امام جمعه اراک با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری و تلاش نیروی انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران قدرت بی چون و چرای منطقه محسوب می شود گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری هر قدرتی که بخواهد کوچکترین بی حرمتی به ملت ایران اسلامی داشته باشد با پاسخ سخت و خشن این ملت روبرو خواهد بود.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی، با بیان این که نیروی انتظامی همواره یکی از ارگان‌های حافظ نظم و برقراری امنیت در جامعه است اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی است برای مشاهدت همگان از فعالیت‌های دلسوزانه نیروهای انتظامی، و مردم نیز بیش از پیش پیوند تعامل خود را با نیروی انتظامی برقرار کنند.

 

نیروی انتظامی چشم بینای جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که نیروی انتظامی چشم بینای جامعه است، بیان کرد: نیروی انتظامی باید در تمامی فعالیت‌های خود همواره با دقت و برنامه ریزی فراوان وارد میدان عمل شده و با خلافکاران با جدیت برخورد کنند.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه بیان کرد: نظم و امنیت در بخش های مختلف اخلاقی، فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و نیروی انتظامی با تلاش های فراوان خود باید فضای مطلوب و مناسبی در راستای امنیت مردم فراهم کند.

 

شایان ذکر است، 11 تا 17 مهرماه هر سال با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است./842/202/ب2

ارسال نظرات