۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۹۴۴۲۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

اعزام 225 مبلغ به مناطق دور افتاده در ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از اعزام 225 مبلغ به مناطق محروم خبر داد و گفت: به همت مبلغان و گروه های جهادی مراسم عزاداری سید الشهداء در مناطق محروم و دور افتاده برگزار می شود.
حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر با محوریت سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تشریح برنامه های این اداره در ماه محرم از اعزام 225 نفر از مبلغان به مناطق محروم و دور افتاده خبر داد عنوان داشت: مبلغان و گروه های جهادی در ماه محروم با حضور در این مناطق تلاش مجدانه ای در راستای برگزاری مراسم شهادت سید و سالار شهیدان و تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام و عاشورایی  دارند.


این مسؤول با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام ابراز کرد: تبلیغ و ترویج دین اسلام و تقویت روحیه شهادت طلبی و همچنین معرفی سیره اخلاقی و حرکت عاشورایی سید الشهدا به جهانیان از ضروریات در ماه محرم است.


حجت الاسلام اراکی اظهار داشت: قطعأ مداحان و سخنرانان باید حقایق را به تصویر بکشانند و از تشریح مسائل پوچ و بیهوده پرهیز کنند زیرا مطرح کردن موارد بی هدف سبب ضربه زدن به اسلام خواهد شد.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: امروز دشمنان اسلام به شدت در حال تشدید اختلاف و دودستگی میان مسلمانان هستند، اتحاد و انسجام میان مسلمانان تنها را غلبه بر دشمنان است، همان طور که سیدالشهداء در صحرای کربلا با لبان تشنه در برابر کسانی که در برابر اسلام ایستاده بودند قد علم کرد ما نیز باید با تمام توان باید از ارزش های اسلام و انقلاب پاسداری کنیم.


وی در ادامه با بیان برنامه های روز دوم محرم افزود: همایش نوجوانان حسینی، اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی و موارد دیگر از جمله برنامه هایی است که در دومین روز محرم گنجانده شده است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور مبلغان و روحانیان پاسخگوی شبهات و سؤالات شرعی همشهریان عزیز هستند.


این مسؤول از برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی خبر داد و اظهار داشت: تمامی برنامه های این اداره در ماه محرم در قالب تقویت بصیرت عاشورایی برگزار می شود.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، مداحی مداحان اهل بیت (ع) پاسخگویی به سؤالات و شبهات شرعی و بصیرت افزایی عاشورایی از برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ماه محرم است./857/202/ب3


ارسال نظرات