۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۹۴۴۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مردم با حضور در صحنه‌های اجتماعی پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور مردم در صحنه های اجتماعی و مناسبت های انقلابی و مذهبی، نشانه ایستادگی آنها به پای نظام و آرمان های اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم گرامیداشت نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، اظهار کرد: سفر رهبری به خراسان شمالی سراسر برکت و نعمت بود.

 

وی با بیان اینکه سفر معظم له به خراسان شمالی افزون بر برکات معنوی فراوان، برکات مادی زیادی نیز برای مردم این استان داشت، خاطرنشان کرد: برکات مادی و معنوی سفر رهبری به خراسان شمالی همچنان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه حضور، کلام، سخنان، طرح ها و پیشنهادات رهبر معظم انقلاب برای این استان مبارک و متبرک بود، یادآور شد: مردم خراسان شمالی نیز با حضور پرشور در مراسم استقبال از رهبری حماسه ای ماندگار خلق کرده و در آن شرایط حساس کشور، دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید کردند.

 

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبری نشانه ولایت مداری و پایبندی مردم این استان به آرمان‌های اسلامی و انقلابی بود و به همه دنیا ثابت کرد که مردم ایران و خراسان شمالی در مسیر پیروی از ولایت و رهبری ثابت قدم هستند.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: حضور گسترده مردم در صحنه‌های اجتماعی و مناسبت های مذهبی و انقلابی نماد مقاومت و ایستادگی آنها به پای انقلاب اسلامی و آرمان های این نظام است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه پشتیبانی مردم از ارزش‌های دینی و انقلابی ستودنی است، افزود: مسؤولان باید قدر این مردم را دانسته و برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

پیشرفت 75 درصدی پروژه های مصوب سفر رهبری به خراسان شمالی

محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با گرامیداشت نوزدهم مهر، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، به روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی مصوب سفر رهبری به خراسان شمالی پرداخت و افزود: این استان از نظر اجرای پروژه‌های مصوب سفر رهبری در بین استان‌های مختلف کشور پیشتاز است.

 

وی با بیان اینکه در سفر رهبری به خراسان شمالی 200 مصوبه در قالب هزار و 613 پروژه به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی مصوب سفر رهبری به استان اکنون به صورت میانگین 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

نوروزیان با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌های مصوب سفر رهبری 800 طرح آن در مناطق روستایی در حال اجرا هستند و یا به بهره برداری رسیده اند، افزود: در اجرای طرح های مصوب سفر رهبری تاکنون اعتبارات سال های 91 تا 94 جذب شده اند.

 

وی تصریح کرد: تمامی مصوبات و پروژه های سفر رهبری به خراسان شمالی تا پایان سال 95 به اتمام رسیده و افتتاح می شوند.

 

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نوزدهم مهرماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کردند و در مدت حضور هشت روزه خود در این استان، افزون بر دیدار و سخنرانی در جمع مردم بجنورد، به شهرستان های اسفراین و شیروان نیز سفر کرده و در جمع مردم ولایت‌مدار این دو شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

 

ایشان همچنین در این مدت، دیدارهای جداگانه‌ای با روحانیان و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای مسلح و خانواده‌های شاهد و ایثارگر خراسان شمالی داشتند.

 

این سفر افزون بر برکات معنوی حضور معظم له، 200 مصوبه شامل هزار و 613 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی برای استان خراسان شمالی به ارمغان آورد که بخش اعظم این پروژه ها اکنون به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و مابقی نیز مراحل مختلف ساخت و اجرا را طی می کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات