۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۹۴۴۷۶
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

نقش سردار همدانی در صیانت از دمشق غیر قابل انکار بود/ سپاه گوش به فرمان رهبری برای انتقام از آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی از سرداران پر افتخار سپاه اسلام در سوریه، گفت: این شهید بزرگوار کسی است که اسوه و پیشکسوت شهیدان و شهادت بوده که اگر رشادت های او نبود، دمشقی وجود نداشت.
سردار محمدسليماني، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، بعداز ظهر امروز در پنجمین روز کنگره شهدای این استان و در جمع دانش آموزان و معلمان استان، شهید همدانی را اسوه و پیشکسوت شهیدان و شهادت خواند و گفت: سوریه مدیون فداکاری های این سردار رشید اسلام است.

 

وی با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی از سرداران پر افتخار سپاه اسلام در سوریه، اظهار داشت: این شهید بزرگوار کسی است که اسوه و پیشکسوت شهیدان و شهادت بوده که اگر رشادت های او نبود، دمشقی وجود نداشت.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود مزدوران صهیونیستی جهانی آمریکا و اسرائیل در کشورهای منطقه از جمله سوریه، گفت: متأسفانه چندی پیش هم شاهد جان باختن عده ای از مسلمانان و هموطنانمان به دست حکام مهمان کش آل سعود بودیم که به هیچ وجه نمی توانیم آن را فراموش و از ذهنمان پاک کنیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به جان باختن حجاج با لب تشنه از سوی رژیم آل سعود تصریح کرد: امیدواریم زمانی برسد که با اشاره رهبری بتوانیم انتقام این جنایت آل سعود خبیث و آمریکای جنایت کار را بگیریم.

 

محمدسلیمانی در ادامه برگزاری کنگره ملی شهدای استان را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و تأکید کرد: ثمره این کنگره در قالب سند و اثر و کتاب برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.

 

وی، جمع‏آوری 500 هزار سند از شهدای استان چهارمحال و بختیاری در راستای برگزاری کنگره را از مهمترین کارهای ستادی دانست که منبع بسیار خوبی برای بهرهمندی هنرمندان و داستان نویسان و تولید فیلمنامه محسوب می شود.

 

این یادگار دفاع مقدس افزود: تألیف و چاپ 150 عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت، همزمان با برگزاری کنگره شهدا از دیگر کارهای مهم صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

 

وی به دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان با رهبر فرزانه انقلاب و تقدیم هدایایی از سوی استان به محضر ایشان اشاره کرد و گفت:‌ در این دیدار کوچک ‌ترین قرآن کتابت شده، شجره نامه شهدای استان، طومار ولایت ‌مداری مردم استان و کتب تألیف شده درباره شهدا آثاری بودند که به محضر ایشان ارائه و انشالله بعد از برگزاری کنگره تحویل آستان قدس رضوی خواهند شد./9457/202/ب1

ارسال نظرات