۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۴۵۳۷
امام جمعه چالوس:

آمریکا به بهانه برجام دنبال نفوذ به بخش های استراتژیک کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با بیان این که مقام معظم رهبری با صراحت هر گونه مذاکره را با آمریکایی ها ممنوع اعلام کردند، گفت: آمریکا به بهانه برجام دنبال نفوذ به بخش های مهم و استراتژیک کشورمان هستند.
امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد راشدی نوری، امام جمعه چالوس امشب در دیدار جمعی از مسؤولان به مواضع صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور فصل الخطاب است و مسؤولان موظف به اجرای صحیح آن هستند.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب از ابتدای مذاکرات همواره نسبت به حیله گری طرف های مذاکره هشدار داده بودند، افزود: تاکید ایشان همواره بر حفظ عزت و اقتدار کشور و دفاع از دستاوردهای بزرگ جوانان ایران اسلامی بوده است.

 

امام جمعه چالوس با اشاره به این که مواضع و عملکرد آمریکایی ها در سه دهه اخیر نشان دهنده عمق دشمنی و کینه توزی دولتمردان آمریکایی علیه نظام اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی ها اعتماد نداشته و ندارند.

 

حجت الاسلام راشدی با بیان این که آمریکا در پی تحقق پروژه نفوذ فرهنگی و دسترسی به زیر ساخت های خاص کشور هستند، بیان داشت: هیچ صداقتی در طرف های غربی به ویژه دولت مستکبر آمریکا وجود ندارد و دولتمردان باید همگان بدانند که آزموده را آزمودن خطا است.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با صراحت هر گونه مذاکره را با آمریکایی ها ممنوع اعلام کردند، تصریح کرد: آمریکا به بهانه برجام به دنبال نفوذ به بخش های مهم و استراتژیک کشورمان هستند.

 

امام جمعه چالوس با تأکید براین که دولتمردان، احزاب و گروه های سیاسی باید این سخنان مهم رهبر معظم انقلاب را نصب العین فعالیت های خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: تبعیت از رهنمودهای رهبری به حتم زمینه عزت و اقتدار کشورمان را فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان این که هرگونه ساده اندیشی و خوش باوری در این عرصه بر باد دهنده اقتدار و عزت و قدرت ملی دارد، تصریح کرد: ادبیات آمریکای ها هیچ گاه در قبل و بعد از توافق نه تنها تغییری نکرده بلکه گستاخانه تر و طلبکارانه تر شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رفتار گستاخانه آمریکایی ها پس از توافق باید هشداری برای همه اثر گذاران در حوزه های مختلف باشد که با ژست نخ نمای آمریکای ها به مسلخ عقب نشینی و سوء استفاده دشمن کشانده نشویم.

 

حجت الاسلام راشدی نوری بیان داشت: بعد از مواضع راهبردی و قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر کسی همچنان دنبال موجه جلوه دادن چهره آمریکای ها باشد واقعاً از فضای حسن نیت و تسامح خارج و وارد مدار تعمد و وادادگی شده اند.

 

امام جمعه چالوس با تأکید بر این که مواضع دیپلماسی کشور هم باید به صورت ویژه این ادبیات تکرار و ملکه ذهن خود قرار داده و از بیان جملات و کلمات مبهم خودداری کند، بیان داشت: باید راه نفوذ آمریکایی ها را با اراده ملی و پاسخ گویی ها ی صریح و قاطع  بست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تفرقه و اختلاف در کشور را مهم ترین خواسته دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: نظام سلطه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ار هر فرصتی برای ایجاد دودستگی در کشور استفاده کرده تا منافع شوم خود دست یابد.

 

امام جمعه چالوس با بیان این که گروه های سیاسی در کشور نباید با اظهار نظرهای خود فضا را برای سوء استفاده دشمنان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور رهبری انقلاب است.

 

حجت الاسلام راشدی از تفرقه و اختلاف به عنوان سم مهلکی برای حیات نظام اسلامی یاد کرد و گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به توفیق‌های چشمگیری دست یافته نتیجه وحدت و همدلی داخلی بوده است.

 

وی با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف تنها راه نفوذ دشمنان به کشور را باز می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تنها منتظر یافتن روزنه ای برای سوء استفاده از فضای کشورمان هستند./950/202/ب1

ارسال نظرات