۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۹۴۷۱۱
فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور:

جانبازان گنجینه اقتدار و پایمردی هستند

خبرگزاری رسا ـ فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور با بیان این که جانبازان گنجینه اقتدار و پایمردی هستند، گفت: این جانبازان شیرین ترین خاطرات را به پاکی نگه داشته و با ایثار و جان فشانی قطعه ای از بدن خود را برای دفاع از انقلاب تقدیم کردند.
جانبازان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علی جهانشاهی، فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور در همایش جانبازان بالای 70 درصد با حضور آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، فرماندهان نیروی انتظامی و مسؤولان شهری، که پیش از ظهر امروز در هتل خورشید تابان برگزار شد، اظهار کرد: 44 نفر از جانبازان بالای 70 درصد از سراسر کشور در این همایش شرکت دارند.
 

وی جانبازان را الگوی ایثار و جان فشانی دانست و گفت: برای بزرگداشت و تقدیر از این جانبازان تعداد 44 نفر از جانبازان و خانواده های آن ها به مشهد اعزام شدند که 20 نفر از آن ها قطع نخاع، 16 نفر از دو چشم نابینا، 6 نفر از دو دست و دو پا قطع و 2 نفر نیز از دو دست قطع هستند.

 

جهانشاهی با بیان این که جانبازان گنجینه اقتدار و پایمردی هستند، تصریح کرد: این جانبازان شیرین ترین خاطرات را به پاکی نگه داشته اند و با ایثار و جان فشانی قطعه ای از بدن خود را برای دفاع از انقلاب تقدیم کرده اند.

 

فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «جانبازان از شهدا هم بالاتر هستند»، خاطرنشان کرد: جانبازان هم عضوی از بدن خود را در راه خدا هدیه کردند و هم رنج دوران را تحمل می کنند و با صبر خود امتحان الهی را پاسخ می دهند.

 

وی جانبازان را الگویی در جامعه عنوان و اظهار کرد: ارج نهادن به جانبازان برای پایداری و مقاومت اسلامی نیروی مضاعف را به همراه دارد. 

 

لازم به ذکر است؛ این همایش از 19 تا 22 مهرماه در هتل تابان خورشید مشهد برگزار می شود./1310/202/ب1

ارسال نظرات