۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۹۴۷۱۸

فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مؤسسه رویش معنوی تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش معنوی با تشریح فعالیت‌های این مؤسسه، از آن به عنوان نخستین مؤسسه‌ای نام برد که در کارتابل مدارس حوزه علمیه قم برای سامان‌دهی امور تبلیغی به ثبت رسیده است.
تعليم و تربيت
حجت‌الاسلام محمدعلی اخوان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش معنوی از سال 1387 رسماً در عرصه تبلیغ علوم دینی و سامان‌دهی مبلغان حوزوی شروع به کارکرده است، گفت: در حال حاضر این مؤسسه در دو عرصه تربیتی و تبلیغی فعالیت‌های گسترده‌ای در دست‌کار دارد.
 
رییس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش معنوی با اشاره به اینکه در مباحث تربیتی با آموزش‌وپرورش تفاهم‌نامه اجرایی امضاء شده است، اظهار کرد: مؤسسه رویش معنوی اولین مؤسسه‌ای است که در کارتابل مدارس حوزه علمیه قم برای سامان‌دهی امور تبلیغی به ثبت رسیده است.
 
حجت‌الاسلام اخوان با بیان اینکه هم‌افزایی تربیتی در کانون تربیتی مدارس در اولویت امور فرهنگی و تربیتی در سطح دانش‌آموزی این مؤسسه قرار دارد، ابراز داشت: بخش دیگر این مؤسسه رسالت تبلیغی است که در این بخش مجموعاً پروژه‌های تبلیغی برای بررسی و اجرا در دست‌کار همکاران مبلغ ما قرار گرفته است.
 
رییس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش معنوی با اشاره به اینکه دو بخش تربیتی و تبلیغی این مؤسسه تا رساندن یک دانش‌آموز به عرصه تبلیغ دین برنامه‌های مداومی در نظر گرفته‌شده است، گفت: در بخش پروژه‌های تبلیغی برای طلاب نوپا از پایه دو به بالا پروژه‌های خوبی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
 
حجت‌الاسلام اخوان با اشاره به اینکه دفاتر و حلقه‌های مختلفی در این مؤسسه برای سامان‌دهی امور تبلیغی تدارک دیده‌شده است، گفت:  این دو بخش خروجی‌های فرهنگی و محصولات بسیاری را داشته است.
 
وی با اشاره به محصولات فرهنگی این مؤسسه گفت: قریب به 140 محصول فرهنگی در این مؤسسه تولید شده است که 17 نرم‌افزار فرهنگی در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.
 
رییس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش معنوی با اشاره به اینکه تعداد محصولات این مؤسسه به‌جایی رسیده است که قصد راه‌اندازی فروشگاه تخصصی محصولات فرهنگی را نیز داریم، اظهار داشت: طلاب تربیت‌شده این مؤسسه در موضوعات مختلف دفاتر مختلف تبلیغی را راه‌اندازی می‌کنند و در ساختمان مؤسسه فضای لازم تدارک دیده‌شده است.
 
وی با اشاره به الگوی نوین مدیریت فرهنگی این مؤسسه افزود: در این الگو بر تمرین مردم‌سالاری دینی شده است و مراجع تقلید به‌عنوان ولی شرعی مسؤولان این مؤسسه در نظر گرفته‌شده‌اند./837/ت302/ی
ارسال نظرات