۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۶۵۲
آیت الله نمازی:

آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد سبب خشم آمریکا و صهیونیست جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: آزمایش موفقیت آمیز موشک دوربرد بالستیک جمهوری اسلامی ایران استکبارجهانی و وابستگان به آنها را گیج و مات و مبهوت کرده است به طوریکه وزیر امورخارجه آمریکا در واکنش به این موفقیت بزرگ، تهدید کرده است پرونده ایران را به سازمان ملل خواهد برد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با تبریک موفقیت جمهوری اسلامی در آزمایش موشک دوربرد بالستیک و اهمیت دفاعی این موشک گفت: آزمایش موفقیت آمیز موشک دور برد عماد از نسل جدید موشک های بالستیک توسط جمهوری اسلامی ایران باعث خشم و عصبانیت آمریکا و انگلستان و صهیونیست جهانی شده است.

 

وی با اشاره به تهدید وزیر امورخارجه کشور آمریکا از ساخت این موشک دور برد، به ویژه تأسیس پایگاههای موشکی زیرزمینی به عمق 500 متر گفت: آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.   

 

ملت ایران یک ملت مستقل و مقتدری است که هیچ کسی را به عنوان آقای بالاسر قبول ندارند

نماینده ولی فقیه درکاشان متذکرشد: آمریکا و صهیونیست جهانی که 30 سال است پرونده جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار سازمان ملل قرارداده اند باید بدانند ملت ایران یک ملت مستقل و مقتدری است که هیچ کسی را به عنوان آقای بالاسر قبول ندارند و برای ساخت و تولید سلاح های  امنیتی و دفاعی از مرزهای کشور و استقلال کشور از هیچ کشوری اجازه نخواهد گرفت.

 

آیت الله نمازی تأکیدکرد: اگر شما دروغ نمی گویید و فاسق و فاجر و منافق نیستید چرا پرونده رژیم غاصب اسرائیل را که ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را قتل عام می‌کند و اخیرا نیز در اوج انتفاضه سوم، کودکان، نوجوانان و دختران نوجوان فلسطینی را هدف گلوله های آتشین قرارداده است به سازمان نمی برید.

نماینده مردم درمجلس خبرگان رهبری خطاب به رهبران آمریکا و مدافعان دروغین حقوق بشر و دمکراسی درجهان گفت: اگر شما واقعا مدافع حقوق بشر در جهان هستید چرا در برابر جنایات رژیم آل سعود که ماه ها است ملت مظلوم و مسلمان یمن را مورد هجوم و بمباران هواپیماهای خود قرار داده است سکوت کرده اید و پرونده آل سعود را به سازمان ملل نمی برید.

 

ورود روسیه به عملیات نظامی بر علیه داعش تمامی معادلات نظامی را در منطقه بر هم زد

آیت الله نمازی درادامه با اشاره به عملیات موفقیت آمیز نظامی بر علیه تروریست ها درکشورهای سوریه و عراق گفت: ورود روسیه به عملیات نظامی بر علیه داعش تمامی معادلات نظامی را در منطقه بر هم زد و ارتش سوریه با اقتدار بیشتر در حال پیشروی و پاکسازی مناطق اشغالی و نابودی داعش است.

 

وی مجروح شدن ابوبکر بغدادی سرکرده منافق و فاسد داعش در عملیات ارتش عراق را یکی از موفقیت های دیگر عملیات های نظامی اخیر بر علیه داعش اعلام کرد و یاد آورشد: علاوه بر مجروح شدن ابوبکر بغدادی، جانشین و قائم مقام او به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان نظامی داعش نیز در این عملیات به هلاکت رسیده اند.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین اوضاع در قدس شریف و کرانه غربی را کاملا بحرانی دانست و با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست جوانان مظلوم فلسطین را بیرحمانه هدف گلوله های آتشین خود قرارمی دهند گفت: متأسفانه در چنین شرایطی هیچ آزاده ای در جهان نیست که فریاد دفاع از مظلوم را بزند و سران بی غیرت وخود باخته عرب نیز اسیر شیطان بزرگ شده اند.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در سال 61 در خطبه اول نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون های این عزیزان به ثمر رسیده است و شهید آیته الله اشرفی اصفهانی مجنهدی بزرگ بود که امام خمینی در پیامی خودش را یکی ارادتمندان این شخصیت والا مقام دانسته که به صفای منش و آرامش روح و اطمینان قلب و تهی از هوای نفسانی و مطیع امر مولا بود.

 

خطبا و اهل منبر و مداحان جوانان را از فرهنگ عمیق و گسترده عاشورا آگاه کنند

نماینده ولی فقیه درکاشان  همچنین از ماه محرم به عنوان مظهر شکوه عزاداری حسین بن علی(ع) و اولین هفته از ماه محرم را هفته امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: خطبا و اهل منبر و مداحان باید از این فرصت حداکثر استفاده را برای بیان فلسفه و اهداف قیام امام حسین و پیام های مکتب عاشورا و کربلا داشته باشند و عزاداران به ویژه جوانان را از فرهنگ عمیق و گسترده عاشورا آگاه کنند.

 

آیت الله نمازی، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، انس و خلوت با خدا، ایثار و جهاد و قربانی کردن در راه خدا، مساوات و ولایت مداری را بخشی از پیام های عاشورا اعلام کرد و یاد آورشد: هیئات مذهبی از خطبا بخواهند مباحث توحید شناشی و معرفت شناسی را برای جوانان بیان کنند./1307/ پ202/ش

 

ارسال نظرات