۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۹۶۶۷۵
آیت الله کعبی:

شهدای مقاومت قهرمانان اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جبهه عراق و سوریه کربلای اسلام است، گفت: شهدای مقاومت قهرمانان اسلام هستند.
آيت الله عباس کعبي ، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري آيت الله کعبي

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه تشییع پیکر بسیجی شهید نادر حمید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که این شهید مدافع حرم داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی به سوریه و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعزام شد، گفت: ایشان دفاع از اسلام، مسلمانان، اهل بیت و حضرت زینب(س) را بر دنیاطلبی و رفاه ترجیح داده و به جنگ با گرو­ه­های تروریستی و تکفیری پرداخت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهید نادر حمید با عنوان مستشار در قرارگاه زینب(س) در کشور سوریه فعالیت داشت، افزود: این شهید بزرگوار در رویارویی با گروه­های تروریستی و مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه القنیطره سوریه به شهادت رسید.

 

آیت الله کعبی با بیان این که به برکت خون شهیدان نقشه های آمریکا در منطقه شکست خورده و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، تصریح کرد: خیال پردازی دشمنان در نابودی مقاومت و طرح خاورمیانه آمریکایی شکست خورده و اکنون شاهد برتری مقاومت و نابودی داعش و ارباب آنها هستیم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسلمانان از داعش و گروه­های تروریستی متنفر هستند، ادامه داد: جبهه سوریه و عراق، کربلای امت اسلام است و شهدای مقاومت قهرمانان امت اسلام هستند.

 

وی در پایان با اشاره به این که عزت حسینی حضور قهرمانانه در میدان فداکاری، وفاداری و جانبازی در را ه خدا است، اظهار داشت: این شهیدان پنج سال است که در سوریه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ذلت و خواری کشانده­اند./9466/ت302/ج

ارسال نظرات