۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۰۶۶

برگزاری پنجمین نشست ماهانه «اندیشه و عمل» در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه

خبرگزاری رسا ـ پنجمین نشست ماهانه «اندیشه و عمل» در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه قم با حضور محمد علی مهتدی، پژوهشگر ارشد مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب برگزار می شود.
خاورميانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین نشست ماهانه «اندیشه و عمل» به همت مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با حضور محمد علی مهتدی، پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار می شود.

 

گفتنی است، حوزه مطالعات محمد مهدی مهتدی، مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب است؛ وی خاطرات و گفتنی های نغزی از دوران اقامت در لبنان از امام موسی صدر دارد و تنها خبرنگاری است که با امام موسی صدر مصاحبه کرده است.

 

شایان ذکر است، مقالات زیادی به فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی از وی مهتدی به چاپ رسیده و در کنفرانس های متعدد بین المللی شرکت داشته است؛ فردای بدون قذافی، آمریکا با اخوان المسلمین به تفاهم رسیده و خاورمیانه اسلامی و غرب، از آخرین آثار پژوهشی وی است.

 

بر اساس این گزارش نشست های اندیشه و عمل در نیمه دوم سال جاری، از ساعت 16 تا 18 در محل مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برگزار می شود.

 

نخستین نشست اندیشه و عمل در روز دوشنبه 4 آبان، در مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک 10، واحد 2 برگزار می شود./840/ت303/ف

ارسال نظرات