۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۲۹۷۲۸۶
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛

نمایشگاه کتاب «طوبای کربلا» در کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا مشهد برپا شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و بزرگداشت قیام سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، نمایشگاه کتاب با عنوان «طوبای کربلا» در کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) مشهد برپا شد.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، زهره آمارلو مسؤول کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) بیان کرد: این نمایشگاه کتاب با هدف احیای هرچه بیشتر واقعه عاشورا و پرداختن به علل قیام جاودانی امام حسین(ع)، از 23 مهرماه تا 21 آبان ماه 1394 در این کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی دایر است.

 

 

آمارلو گفت: در نمایشگاه «طوبای کربلا»، 100 جلد کتاب منتخب و قابل امانت به مراجعان، با موضوع زندگی و شخصیت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان در معرض نمایش دوستداران کتاب و کتابخوانی گذاشته شده است.

 

 

وی اضافه کرد: آثاری همچون «حسین(ع) نفس مطمئنه از مدینه تا کربلا»، « احیای ارزش ها در نهضت عاشورا»، «از غروب عاشورای حسینی تا طلوع ظهور مهدی(عج)»، «طوبای کربلا»، «عباس(ع) سپهسالار کربلا»، «خورشید جوانان» شرح زندگانی و کرامات حضرت علی اکبر(ع)»، «حضرت قاسم ابن حسن(ع) شکوفه خونین کربلا» و ... در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

 

وی اظهار کرد: کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) با مجموعه ای افزون بر 21 هزار جلد کتاب ، 700 حلقه سی دی و مجهز به واحد اینترنت و ایستگاه کودک، همه روزه از ساعت 7:15 تا 13:35 پذیرای مراجعان بانوان و از 13:35 تا 19:35 پذیرای مراجعان آقایان است.

 

 

متذکر می شود؛ کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع)، واقع در مشهد مقدس، کوی امیرالمومنین(ع)، ولیعصر25 ، به عنوان یکی از کتابخانه های وابسته به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به کتابدوستان خدمات رسانی می کند./1310/101/ب3

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات