۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۹۸۴۶۴
استاد حوزه و دانشگاه:

کمترین مسامحه در موضوع برجام خطرآفرین است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که کمترین مسامحه در موضوع برجام خطرآفرین است، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام سرلوحه عمل مسؤولان قرار گیرد.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سید عباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دیگر نباید برگذشته مذاکرات نقد داشت، گفت: اجرای برجام باید با دقت انجام شود و بیانات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با دقت و جدیت تمام و با در نظر گرفتن جوانب حقوقی و هشداری برای رییس جمهور در رابطه با برجام نامه نوشت که دنیا از این نامه در بهت است.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با یادآوری این که رهبری در رابطه به مسائل فرهنگی در 24 سال قبل مسأله شبیخون و تهاجم فرهنگی را مطرح کرد، گفت: در فتنه بین سال های 76 تا 78 و در فتنه 88 نیز ایشان به تنهایی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که برخی از مسؤولان در زمان فتنه ها خود را با فرمایشات رهبری تطبیق ندادند و دفاعیات لازم را نداشتند، گفت: در سال 88 تعدادی از بدنه نظام در مقابل رهبری ایستادند و ایشان با خون دل این قائله را خاتمه داد.

 

وی با بیان این که فتنه سال 88 یک خطر بین‌المللی و جهانی برای ایران بود، گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع مهم اقتصاد مقاومتی فرمایشات گهرباری را بیان کرد که متأسفانه مسؤولان توجه مناسبی به این موضوع مهم نکردند.

 

به گفته وی در موضوع برجام باید دید، مسؤولان می توانند مانند رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن بایستند و موضع گیری کنند تا از ناحیه برجام، کشور متحمل هزینه جبران ناپذیر نشود.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که مسؤولان باید مراقب باشند که دشمن از برجام در راستای منافع شوم خود سوء استفاده نکند، گفت: در مسأله فتنه ها تأثیرگذاری رهبری برای حل کردن قائله بیشتر بود، اما در مسأله هسته ای، مسؤولان باید بیشتر مراقب باشند، چرا که دشمن یک طرف موضوع قرار دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که کمترین مسامحه در موضوع برجام خطرآفرین است، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام سرلوحه عمل مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام میرحبیبی با اشاره به این که دشمن به بهانه توریست و بستن قرارداد به کشور ورود پیدا کرده است، گفت: از ناحیه برجام خطراتی کشور را تهدید می‌کند که باید مراقب آن بود./1307/302/ب2

ارسال نظرات