۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۴۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

مرگ بر آمریکا شعار محوری راهپیمایی 13 آبان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مرگ بر آمریکا شعار محوری راهپیمایی 13 آبان امسال است و به طور حتم این راهپیمایی با صلابت و گستردگی بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می‌شود.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام محمد رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آمریکا به دنبال بهانه دیگری برای به زانو در آوردن ملت ماست و 13 آبان روزی است که مردم ما حقانیت و استقلال خود را به آنها نشان دهند.

 

وی افزود: 13 آبان نقطه عطفی درپیروزی انقلاب اسلامی بودو این روزبرای مردم مایادآور دشمنی ها، خوی استکباری و جنایت های آمریکایی ها در قبال ملت و کشور ما است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: در 13 آبان امسال آحاد مردم، دانش آموزان و دانشجویان ما به آمریکا نشان می دهند که به آنها بی اعتماد هستند و اجازه تکرار تجربه تلخ اعتماد به آنها مانند سال های قبل از انقلاب را نمی دهند و حاضر به مذاکره با آمریکا در هیچ زمینه ای به جز هسته ای نیستند.

 

رضایی بیان کرد: مردم استان فارس در روز 13 آبان امسال با راهپیمایی و تجمع در شهرستان ها انزجار و نفرت خود را از آمریکا و استکبار جهانی نشان می دهند.

 

وی ابراز داشت: برای راهپیمایی این روز در شهر شیراز سه مسیر میدان دانشجو، خیابان دانشجو، خیابان ارم و خیابان جام جم مشخص شده و در ادامه شرکت کنندگان در این راهپیمایی در میدان ارم در مقابل دانشگاه شیراز تجمع خواهند کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد: برای برگزار هرچه باشکوه تر این راهپیمایی که از ساعت 9 صبح در سراسر استان فارس آغاز می شود، تمهیدات ترافیکی و امنیتی مناسب به ویژه در شیراز اندیشیده شده و مسیرها برای حضور آحاد مردم مهیا می شود./839/203/ب3

ارسال نظرات