۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۹۹۴۷
در بوشهر طنین‌انداز شد؛

فریاد مرگ بر آمریکای ساحل نشینان خلیج فارس در یوم الله 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن یوم الله 13 آبان مردم همیشه در صحنه بوشهر با حضوری گسترده بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.
مراسم راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همزمان با فرا رسیدن یوم الله 13 آبان مردم همیشه در صحنه بوشهر با حضوری گسترده بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را محکم سر دادند.

 

مراسم ویژه یوم الله 13 آبان از ساعت 9 صبح با حضور انبوه مردم بوشهر در میدان رئیسعلی دلواری و در کنار ساحل نیلگون همیشه فارس برگزار شد.

 

حضور باشکوه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این مراسم همراه با رقص رق پرچم سه زنگ جمهوری اسلامی ایران جلوه خاصی را به مراسم داده بود.

 

دانش آموزان پلاکاردهایی باشعارهای مرگ برآمریکا، 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بر کفرستیزان گرامی باد در دست داشتند.

 

حضور مسؤولان استانی از جمله آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بین مردم و دانش آموزان از دیگر نکات جالب توجه در این مراسم بود.

 

برپایی ایستگاه های نقاشی با موضوع 13 آبان و نیز وجود مقواهایی در غرفه انجمن های اسلامی خواهران که دانش آموزان شعارهای با مضمون هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید از دیگر حواشی این مراسم است.

 

در قسمت دیگر محل تجمع غرفه های اهدای کتاب دایر شده است که کتاب هایی با مضمون استکبار ستیزی به مردم اهدا می‌شد. 

 

این مراسم با سخنرانی آیت الله کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری و مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت به پایان رسید./833/203/ب2

ارسال نظرات