۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۴۹۱
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

شعار مرگ بر آمریکا، نمادی در برابر سیاست‌ها و تفکرات غلط آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم ایران هرگز جنایات آمریکا را از یاد نخواهند برد و شعار مرگ بر آمریکا نمادی در برابر سیاست‌ها و تفکر سر تا پا غلط آمریکا است.
نصيري

سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه امام راحل آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ خطاب کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز 13 آبان که جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان حضور داشتند با بیانات خود مسیر را کاملا برای همه روشن کردند.

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا به امروز قضیه ما با آمریکا کاملا یک چیز مشخص و مبرهن بود چرا که ما با سیاستی که آمریکا در جهان دارد و سیاستی که به کشور ایران روا می‌دارد مشکل داریم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تصریح کرد: امام راحل در طول عمر مبارک خود و امروز رهبری به صراحت بیان می‌کنند که آمریکا قصد هیچ تغییری در سیاست‌های خود نسبت به اسلام ندارد و آمریکا همان آمریکا است و تغییر چهره او بیانگر تغییر در سیاستش نیست.

 

نصیری بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه مبارزه با سیاست‌ها و تفکر استکباری آمریکا است تفکری که آنها به صراحت و بدون هیچ واهمه‌ای آن را بیان می‌کنند.

 

وی افزود: سیاست آنان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران طبق بیانات رهبری 180 درجه متفاوت است و در سیاست‌های خود تنها دنبال نفوذ بیشتر به منطقه هستند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه ابراز کرد: از ارمغان‌های سیاست‌های آمریکا علیه ایران و سایر کشورهای منطقه می‌توان جنایت و تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری داعش، هشت سال جنگ تحمیلی بر ایران، پرورش منافقین، ترور دانشمندان هسته‌ای و فتنه 88 در کشور را نام برد.

 

نصیری خاطرنشان کرد: مردم ایران هرگز جنایات آمریکا علیه خودشان را از یاد نخواهند برد و شعار مرگ بر آمریکا نمادی در برابر سیاست‌ها و تفکر سر تا پا غلط آمریکا است و رهبری نیز فرمودند در شعار مرگ بر آمریکا مردم آنها مد نظر نیستند بلکه سیاست‌های آنان مطرح است./813/302/ب1

ارسال نظرات