۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۵۰۷
با موضوع خانواده قرآنی، مؤلفه‌ها و معیارها؛

هشتمین همایش احیاگران نور ویژه بانوان مبلغ برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هشتمین همایش احیاگران نور ویژه بانوان مبلغ شهر تهران با موضوع خانواده قرآنی، مؤلفه‌ها و معیارها برگزار می‌شود.
پنجمين همايش احياگران نور در تهران

چراغی دبیر هشتمین همایش احیاگران نور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه همایش احیاگران نور آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: براساس فراخوان اعلام شده موضوعات این همایش شامل اصول و مبانی خانواده قرآنی و الگوهای رفتاری خانواده بر مبنای آموزه های قرآن و عترت است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره ویژه بانوان مبلغه شهر تهران است همچنین کارگاه های های آموزشی برای شرکت کنندگان این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

دبیر همایش احیاگران نور با بیان اینکه این همایش به همت اداره کل بانوان شهر تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مقالات این جشنواره در سطح حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود، داوران این همایش از اساتید حوزه و دانشگاه هستند و بعد از داوری مقالات برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

 

چراغی با اشاره به محورهای اعلام شده برای این جشنواره، گفت: ازدواج فرزندان، زن قرآنی مولفه ها و مشخصه ها، سیره اهل بیت (ع) در شکل دهی خانواده قرآنی، نقش جلسات مذهبی بانوان در تحقق خانواده قرآنی، خانواده و مراقبت از فرزندان در باب جنگ نرم، محل زندگی خوب از منظر قرآن و روایات، نقش انس با قرآن در سلامت خانواده و جامعه و نقش خانواده قرآنی در سلامت جامعه از دیگر بخش های این همایش است./818/303/ب1

ارسال نظرات