۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۲۱۹

عمل جراحی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با موفقیت انجام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عمل جراحی حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: این عمل جراحی به دلیل عارضه‌ پروستات بدون بیهوشی و با بی ‌حسی موضعی انجام شد و وضعیت عمومی نماینده ولی فقیه در استان کاملا خوب و طبیعی است.
امام جمعه شهرکرد

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری در شهرکرد، از تحت عمل جراحی قرار گرفتن حجت الاسلام والمسلمین نکونام بر اثر عارضه پروستات خبر داد و با ابراز رضایت کامل از عمل صورت گرفته، گفت: این عمل جراحی به دلیل عارضه‌ پروستات بدون بیهوشی و با بی ‌حسی موضعی انجام شد و وضعیت عمومی نماینده ولی فقیه در استان کاملا خوب و طبیعی  است.

 

 

حجت الاسلام‌ ملک محمدی همچنین افزود: عمل پروستات برای افراد در محدوده سنی سالمندی و حتی میانسالی، عمل رایجی است که در اغلب موارد نیاز به برداشتن پروستات به وجود می ‌آید.

 

 

وی با اشاره به این که از مدت ها قبل این عارضه در امام جمعه شهرکرد ایجاد شده بود، گفت: نظر پزشکان این بود که اکنون زمان مناسبی برای عمل است و حجت الاسلام‌ والمسلمین نکونام نیز از نظر پزشکان معالج تبعیت کردند.

 

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص فرآیند انجام عمل گفت: عمل مزبور عصر امروز و در مدت کمتر از یک ‌و نیم ساعت با بی ‌حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی و بدون هرگونه عارضه‌ای انجام شد.

 

 

این مقام مسؤول ادامه داد: امام جمعه شهرکرد در طول عمل در هوشیاری کامل به سر می بردند و صحبت می‌ کردند و اکنون نیز در وضعیت خوبی هستند و از بنده خواستند که سلامت ایشان را به مردم استان ابلاغ کنم.

 

 

وی با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص انجام عمل در یک بیمارستان دولتی، افزود: حجت الاسلام ‌والمسلمین نکونام تأکید داشت که مزاحمتی برای سایر بیماران انجام نشود، بنابراین عمل با وقت قبلی و در یک بیمارستان دولتی صورت گرفت.

 

 

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سؤالی درباره زمان ترخیص امام جمعه شهرکرد از بیمارستان نیز گفت: به طور معمول مراقبت‌های بعد از این عمل برای همه بیماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می ‌شود و در خصوص ایشان نیز همین روند طی خواهد شد./9457/302/ب1

ارسال نظرات