۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۱۸۴۸
نمایشگاه مطبوعات؛

معاون فرهنگی وزارت دفاع: هر کجا بر مبنای دیپلماسی انقلابی حرکت کردیم پیروز شدیم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مبنا و ارزش ما بر اساس این است که بر اساس انقلاب و اصول انقلاب حرکت کنیم، چه بسا ما در حوزه تاکتیک تغییر جهت و تغییر روش دهیم اما هیچ زمان از اصول و ارزش های خودمان دست نخواهیم کشید.
حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران، معاون فرهنگي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران، معاون فرهنگي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران، معاون فرهنگي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران، معاون فرهنگي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح

حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در پاسخ به سؤالی درباره شاخصه های دیپلماسی انقلابی، بیان کرد: امروز دیپلماسی ما باید گویای شاخص ها، ارزش ها، تدابیر و فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری باشد.

 

دیپلماسی انقلابی مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری است
حجت‌الاسلام صفاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در حوزه دیپلماسی انقلابی بیان کردند که روحیه انقلابی و ارزش های انقلابی و اصول انقلاب و شاخص های اصلی که انقلاب بر پایه آن بنیان گذاشته شده است، اگر می خواهد در حوزه خارج از مرزهای جمهوری اسلامی مطرح شود باید بر همان اصول و بر اساس پایه هایی که امام خمینی(ره) انقلاب را شروع کردند و بر اساس ارزش های دینی باشد.

 

معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: اگر ما می خواهیم مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری را ادامه دهیم باید یقینا بر اساس دیپلماسی اسلامی، انقلابی و ارزشی که مورد تآکید حضرت آقا است عمل کنیم.

 

دیپلماسی نباید اصول را از دست دهد
حجت‌الاسلام صفاران خاطر نشان کرد: امروز بر همگان کاملا مشهود است که هر کجا بر مبنای دیپلماسی انقلابی حرکت کردیم پیروز بوده ایم و انقلاب اسلامی توانسته است هم جایگاه خودش را در میان ملت پیدا و هم اقتدار خودش را حفظ کند.

 

معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که نسبت دیپلماسی با اصول و راهبردهای لایتغیر چیست، گفت: اصول همان ارزش های اساسی است و شاید ما در حوزه تاکتیک روش ها و تغییراتی را داشته باشیم اما دیپلماسی ما نباید اصول را از دست بدهد.

 

حجت‌الاسلام صفاران در ادامه خاطرنشان کرد: مبنا و ارزش ما بر اساس این است که بر اساس انقلاب و اصول انقلاب حرکت کنیم، چه بسا ما در حوزه تاکتیک تغییر جهت و تغییر روش دهیم اما هیچ زمان از اصول و ارزش های خودمان دست نخواهیم کشید./842/پ202/ج

ارسال نظرات