۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۰۲۰۰۵
مولوی عبدالحمید:

رمز موفقیت سپاه پاسداران، مردمی‌بودن آن است/ باید از جهت محرومیت‌زدایی به فرماندهان سپاه تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت زاهدان با بیان این‌که رمز موفقیت سپاه پاسداران، مردمی‌بودن آن است، گفت: پاسداران برای مردم فکر و تلاش می‌کنند و همواره در کنار مردم بویژه آنان که درد محرومیت را بیشتر احساس می‌کنند، حضور دارند.
مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امروز در همایش «رونمایی از 1235 پروژه عمرانی و 3300 پروژه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: جای خرسندی فراوان دارد که در این همایش شاهد فعالیت‌های سپاه پاسداران در عرصه محرومیت‌زدایی هستیم.

 

امام جمعه اهل سنت زاهدان اظهار کرد: مقایسه نیروهای مسلح ما با سایر کشورها ممکن نیست؛ زیرا همانگونه که نظام و انقلاب ما مردمی هستند، نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران نیز برخاسته از مردم هستند.

 

وی ادامه داد: این عزیزان برای مردم فکر و تلاش می‌کنند و همواره در کنار مردم بویژه آنان که درد محرومیت را بیشتر احساس می‌کنند، حضور دارند همین امر، رمز بزرگ موفقیت ارگان‌هایی همچون سپاه است.

 

مولوی عبدالحمید با توصیف ویژگی‌های نیروهای مسلح در سایر کشورها بیان کرد: ملل دیگر با دیدن نیروهای مسلح ما تعجب خواهند کرد؛ چراکه آنان کمتر با نیروهای مسلح خود ارتباط دارند و چه بسا با دیدن آنان به وحشت می‌افتند اما مردم ما در مواجهه با پاسداران احساس محبت و مودت می‌کنند و آنان را هم‌درد خود می‌بینند.

 

وی افزود: بزرگ‌ترین رمز بقای نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است، دشمنان پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا نظام را بشکنند اما با حمایت مردم، امروز از هر زمانی قدرتمندتر هستیم.

 

امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره نتیجه مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با پافشاری رهبری خود که مایه سربلندی آن است و همچنین تحمیل کردن خواسته ملت از سویمذاکره کنندگان بر طرف مقابل، توانسته است حرف خود را به کرسی بنشاند.

 

وی خدمات سپاه را مایه افتخار دانست و خاطرنشان کرد: باید به مسؤولان سپاه پاسداران تبریک گفت که چنین خدماتی به مردم می‌دهند و محرومیت‌زدایی می‌کنند امیدواریم توفیقات آنان روزافزون شود./831/202/ب2

ارسال نظرات