۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۰۳۵۵۴
سردار سلامی در یادواره شش هزار شهید استان قم:

انقلاب اسلامی شرق مدیترانه را به باب المندب متصل کرده است/ آمریکایی ها در ترسیم خاورمیانه جدید با شکست مواجه شده اند

خبرگزاری رسا - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی شرق مدیترانه را به باب المندب متصل کرده است، گفت: این فتوحات نشان می دهد آمریکایی ها برای ترسیم خاورمیانه جدید با شکست مواجه و به یک بازیگر عادی در منطقه تبدیل شده اند.
سردار سلامي سردار سلامي در يادواره شش هزار شهيد استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ حسین سلامی شب گذشته در یادواره سردار شهید زین الدین و شش هزار و ششصد شهید استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این که امروز شهدا سرچشمه عزت و اقتدار ملت ایران و پس از آن همه مسلمانان جهان شدند، اظهار کرد: ما با برگزاری این یادواره ها سعی داریم تا از فداکاری ها و رشادت های مردانی سخن بگوییم که برای ما سرنوشتی نورانی و روشن را رقم زدند.


وی با بیان این که شهدا اسطوره های فراموش نشدنی هستند و اسوه آنها شهید زین الدین بوده است، بیان کرد: شهید زین الدین زینت دین بود، در تاریخ کشورها مردانی هستند که همواره مسیر آن کشورها را تغییر می دهند و به ملت آنها استقلال می بخشند و پایه های تمدنی آنها را شکل می دهند.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ما می دانیم که نباید به هیچ لبخند مشرکی، یهود و نصارا اتکا کرد، تصریح کرد: آنها با ما خواهند جنگید و ما باید آنها را شکست دهیم و یا از دین مان دست بکشیم و چون ما هرگز از دین مان دست نخواهیم کشید، تا آخرین سنگر با آنها خواهیم جنگید.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آنها هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند و از هیچ گونه تهاجم فرهنگی و تحریمی  علیه ملت ایران دریغ نکردند و تمام ترفندهای انزوا بخشی سیاسی و عملیات روانی را علیه جمهوری اسلامی بکار بستند تا ملت ایران را به زانو درآورند ولی ما با قدرت در برابر تمام توطئه های آنها ایستادگی کردیم.


سردار سلامی با بیان این که امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترش یافته است، اظهار کرد: دشمن نتوانست در چهار جنگ از شکست رژیم اشغالگر قدس جلوگیری کند و رژیم غاصب اسرائیل در برابر حزب الله، نیروی مقاومت فلسطین و سوریه شکست های مفتضحانه ای را متحمل شد.


وی با بیان این که آمریکا تلاش کرد تا هویت مسلمانان را تغییر دهد ولی امروز اسلام در تمام جهان رو به گسترش است، بیان کرد: تا چند سال گذشته خبری از انصارالله نبود و کسی فکر نمی کرد یک نیروی عظیم محب حضرت علی(ع) معادلات آمریکایی ها را در یمن برهم بزند و از اسلام در برابر غرب دفاع کند.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی شرق مدیترانه را به باب المندب متصل کرده است، تصریح کرد: این فتوحات نشان می دهد آمریکایی ها برای ترسیم خاورمیانه جدید با شکست مواجه شدند و به یک بازیگر عادی در منطقه تبدیل شده اند.


وی گفت: البته جمهوری اسلامی همچنان به عنوان تعیین کننده معادله سیاسی و نظامی در منطقه حضوری فعال دارد و ابتکار عمل در دست ما است و جمهوری اسلامی امروز از سد سیاست های مخرب و ویرانگر غرب و شرکای منطقه ای آن گذشته است.


سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تروریستی در اروپا، افزود: وقتی اروپایی ها از گروه های تکفیری و تروریستی حمایت می کردند باید به این فکر می افتادند که روزی این گروه ها دروازه امنیتی آنها را هدف قرار خواهند داد، رهبر معظم انقلاب بارها این تذکر را به غرب داده بودند که نباید از گروه های تروریستی حمایت می کردند.


وی با بیان این که دشمن همواره بدنبال نفوذ در جمهوری اسلامی است، گفت: امروز ما قدرتمندیم نه فقط بدلیل موشک ها یا پدافند ها و یا شناورهای قدرتمندی که داریم بلکه بدلیل توسعه ظرفیت های انقلاب اسلامی است که در تمام جهان گسترده شده است./858/پ202/ج

ارسال نظرات