۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۵۱۳
به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج؛

نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد، «نشست رسالت بسیجی امروز» را با هدف بزرگداشت هفته بسیج برگزار می کند.
نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود نشست «رسالت بسیجی امروز» برگزار می شود

خانم جوان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد، با هدف بزرگداشت هفته بسیج، «نشست رسالت بسیجی امروز» را برگزار می کند.

 

وی به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: «هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.»

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد به وظیفه بسیجیان امروز اشاره و ابراز کرد: بسیجیان در دفاع مقدس، حضوری پر رنگ داشتند و در حال حاضر نیز بسیجیان برای تداوم این انقلاب باید فعال در صحنه حضور داشته باشند و بصیرت گونه نقشه های دشمن را خنثی کنند.

 

جوان با بیان این که مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، پذیرای عموم بانوان است، گفت: سرار عباس کریمی، روایتگر دفاع مقدس در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد به دیگر برنامه های این مراسم اشاره و اظهار کرد: قرائت میثاق نامه و بیانیه هفته بسیج و تقدیر از طلاب ممتاز بسیجی از دیگر برنامه های این نشست است.

 

وی یادآور شد: این نشست، چهارشنبه چهارم آذر ماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، واقع در خیابان بهشتی 40 برگزار می‌شود./1309/302/ب1

ارسال نظرات