۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۵۹۰۸
حجت الاسلام سالک:

حرکت اربعین مانور قدرت تشیع در جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت اربعین در امسال و سال گذشته مانور قدرت تشیع در جهان محسوب می شود و تمام رسانه های جهان این حرکت عظیم را منعکس می کنند.
حجت الاسلام احمد سالک کاشاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی، با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی با بیان اینکه حرکت اربعین در امسال و سال گذشته مانور قدرت تشیع در جهان محسوب می شود، اظهار کرد: امروز تمام رسانه های بین المللی مسیر پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور زائران را منعکس می کنند و همچنین به ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) توجه می کنند.
 
وی با بیان اینکه این حضور پرشور زائران حسینی در اربعین حسین آثار و برکات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: ما نباید از کنار ظرفیت عظیمی که اربعین به همراه دارد به راحتی عبور کنیم و از آن غافل شویم.
 
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز چشم جهانیان به پیاده روی اربعین دوخته شده است، افزود: مسئولان فرهنگی باید برای بهره بردن از این ظرفیت عظیم فرهنگی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
 
وی ادامه داد: پیاده روی اربعین تجلی عشق مردم نسبت به امام حسین(ع) است و ما شاهدیم که هرساله شور و علاقه مردم نسبت به حضور در این اجتماع میلیونی افزایش می یابد./1330/د103/ف
 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات