۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۰۶۰۴۹
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تقویت عناصر غرب گرا برای ورود به مجلس از راه های نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که برخی از رسانه ها و جریان های نفوذی هستند که زمنیه را برای نفوذ دشمن در کشور فراهم می کنند، گفت این دسته سرسپردگان غرب و استکبار هستند که دائما القا می کنند که پروژه نفوذ توهم و خیال است.
حجت الاسلام والمسلمين مير عمادي

حجت الاسلام والمسلمین احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دشمن در حال برنامه ریزی برای نفوذ است، گفت: اگر ما یک مبنای اساسی را در تحلیل های سیاسی خود بپذیریم قطعا متوجه جدیت خطر نفوذ در داخل کشور خواهیم شد.


وی افزود: آن مبنا این است که استکبار جهانی دست از دشمنی و توطئه علیه انقلاب اسلامی برنداشته است و از هر فرصتی برای ضربه زدن و مقابله با انقلاب اسلامی استفاده خواهد کرد، اگر این مبنا را قبول داشته باشیم بدون شک باید مراقبت کنیم چون هرگاه کوچک ترین فرصتی برای دشمن به وجود آید همچون مار زهر خود را می ریزد.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند حال که پس از مذاکرات لحن طرفین کمی نرم شده است به یقین دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد و ضربه خود را خواهد زد، اظهار داشت: دشمن از طریق شرکت ها و هیأت های اقتصادی، دیپلماسی سیاسی، رفت و آمدهای سیاسی درصدد است به گونه ای در کشور نفوذ پیدا کند و در ذهن و باور تصمیم گیران و تصمیم سازان اثرگذار باشد.


وی ادامه داد: با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش دارد هیچ تردیدی نیست و خود غربی ها نیز گفته اند که ما باید تلاش کنیم که جریان عناصر غرب گرا به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند؛ بنابراین یکی از راه های نفوذ دشمن تقویت عناصر غرب گرا برای ورود به مجلس است.


حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان این که برخی از افراد که پروژه نفوذ دشمن را جدی نمی گیرند و آن را تمسخر می کنند چند دسته هستند، ابراز داشت: دسته نخست همان عناصر غرب گرا هستند که خودشان عامل نفوذ به شمار می روند از این رو این مسأله مهم را تمسخر می کنند و در نظر مردم عادی جلوه می دهند تا به این پروژه دشمن حساس نشوند.


وی عنوان کرد: کسانی که نفوذ را تمسخر می کنند مطمئنا خود از عناصر غرب گرا و لیبرال هستند، دسته دوم کسانی هستند که پس از برجام و پسا توافق را مجالی برای رشد اقتصادی و سیاسی کشور می دانند و به خیال خود این دوران را بیرون آمدن ایران اسلامی از انزوا مطرح می کنند و می گویند باید با دشمن تعامل داشته باشیم؛ به نظر می رسد که این دسته از روی ناآگاهی و عدم شناخت دشمن این گونه سخنان را مطرح می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: اگر دسته دوم دشمن شناسی خود را تقویت کنند و بصیرت خود را افزایش دهند به یقین چنین سخنانی را بیان نمی کنند، دسته سوم برخی از رسانه ها و جریان های نفوذی هستند که زمنیه را برای نفوذ دشمن در کشور فراهم می کنند.


وی اضافه کرد: این دسته سرسپردگان غرب و استکبار هستند که دائما القا می کنند که پروژه نفوذ توهم و خیال است، به نظر می رسد که این افراد آگاهانه زمینه را برای دسیسه های شوم دشمن فراهم می کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات