۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۳۰۶۰۵۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

اصحاب فتنه در بین مردم جایگاهی ندارند/ نماینده مجلس باید نسبت به فتنه موضع شفاف داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر این که اصحاب فتنه در بین مردم جایگاهی ندارند، گفت: کسانی که هنوز ماجرای فتنه برایشان برایشان هضم نشده و نسبت به استکبار ستیزی بی تفاوت هستند، و مسائل مهمی که انقلاب اسلامی به دنبال آن ها است برایشان حل نشده به درد مجلس نمی خورند و نمی توانند در این نهاد مهم حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام والمسلمين مير عمادي

حجت الاسلام والمسلمین احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی یک مجلس متعلق به انقلاب اسلامی ایران است.


وی افزود: از جمله شاخصه هایی که برای نمایندگان مجلس می توان در نظر گرفت عبارت از انقلابی بودن، ولایی بودن و بصیرت داشتن است، کسانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند پیشرفت و تعالی که انقلاب اسلامی به دنبال آن است را پیگری کنند.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که نمایندگان مجلس باید افرادی متعهد و متخصص باشند، اظهار داشت: داشتن خط و مرز روشن در جریان های انقلاب اسلامی همانند ماجرای فتنه، نفوذ دشمن و استکبار ستیزی از شاخصه های مهم نمایندگان مجلس به شمار می رود.


وی ادامه داد: کسانی که هنوز ماجرای فتنه برایشان هضم نشده و نسبت به استکبار ستیزی بی تفاوت هستند، و مسائل مهمی که انقلاب اسلامی به دنبال آن ها است برایشان حل نشده به درد مجلس نمی خورند و نمی توانند در این نهاد مهم حضور پیدا کنند؛ مجلس انقلابی عناصری همانند شهید مدرس می خواهد که با قاطعیت و شجاعت بتواند از منافع ملت دفاع کند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که خیز فتنه گران برای تصاحب نهادهای تصمیم گیری از جمله مجلس شورای اسلامی جدی است، ابراز داشت: خود فتنه گران نیز هنوز دست از فتنه گری برنداشته و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند؛ متأسفانه این افراد بر رفتار غلط خود پافشاری دارند.


وی عنوان کرد: فتنه گران خیز برداشته اند تا مجلس که در رأس امور است را تصاحب کنند، دشمن و استکبار جهانی از این افراد به صورت رسمی حمایت می کند و پشتیبانی مالی و تبلیغاتی از چنین افرادی انجام می دهد، جریان هایی که اکنون در کشور اتفاق افتاده و وضعیتی که پس از پذیرش برجام پدید آمده دشمن را به این تصور انداخته که دولت تمایل به غرب دارد.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: دشمن تصور می کند که می تواند از فضای پسا برجام استفاده کند و سنگر مهم قانونگذاری را در اختیار بگیرد اما در برابر دشمنان مردم بصیر و آگاه هستند که به یقین به دشمنان و بدخواهان میدان نخواهند داد و این افراد باید بدانند که جایگاهی در میان مردم ندارند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات