۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۰۶۲۵۸
مشاور مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه:

شهدا استکبارستیزی را به ملت آموختند

خبرگزاری رسا ـ مشاور مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه در دیدار با خانواده شهیدان قاسمی، گفت: شهدا استکبار ستیزی را به ملت آموختند و اقتدار و عزت را به کشور هدیه کردند.
دفاع مقدس ديدار با خانواده شهداي عباسي ديدار با خانواده شهداي عباسي ديدار با خانواده شهداي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیان صبح امروز با خانواده شهیدان یوسف، اصغر و عباس قاسمی دیدار کردند.


حجت الاسلام حسین مرادی مشاور مدیر کل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور در این مراسم عنوان داشت: شهدا سرمایه های ارزشمند و گنجینه های ماندگار انقلاب هستند.


وی افزود: شهدا یادآور روزهای مقاومت و رشادت جوانان انقلابی و ولایتمدار در کشور هستند که با اهدای جان خود عزت و اقتدار و امنیت را به کشور هدیه کردند.


مشاور مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار داشت: خانواده های غیور ایرانی در راه حفظ عزت کشور خود، چند جوان خود را راهی جبهه های نبرد می کردند و ایستادگی امروز آن ها در فراغ عزیزان نشان دهنده قدرت ایمان به خدا در وجود آن هاست که وعده های الهی را حقیقی دیده و باور دارند که شهدا زنده اند.


حجت الاسلام مرادی بیان داشت: مردم شریف ایران همواره قدرشناس جانفشانی های شهدا و صبوری و ایثار خانواده های آن ها هستند و هرگاه به حضور آن ها در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب نیاز باشد حاضر خواهند بود.


وی شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: شهدا استکبارستیزی را به ملت آموختند و هر چه زمان بگذرد عظمت ایثار شهدا نمایان تر خواهد شد.


مشاور مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه یادآور شد: امروز اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش احساس می شود، تروریست های تکفیری موجب نا امنی منطقه و جهان شده اند اما خوشبختانه کشور ایران به برکت وجود جوانان غیور و دنباله رو راه شهدا، از امنیت خوبی برخوردار است.


حجت الاسلام مرادی در پایان ابراز داشت: خانواده های شهدا از تربیت چنین فرزندانی باید به خود ببالند و بدانند که جایگاه والا و ارزشمندی نصیب فرزندان آن ها شده است.


لازم به ذکر است شهیدان قاسمی در سال 1363 به درجه رفیع شهادت نائل شدند./857/202/ب1

ارسال نظرات