۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۰۷۱۳۱
امام جمعه موقت ساری:

حضور حداکثری در انتخابات آتی انقلاب و نظام را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: به حتم ملت بزرگ ایران در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و این حضور انقلاب و نظام را بیمه می‌کند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت توجه به مبانی دینی در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: امروز بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ترویج مبانی دینی در جامعه است.

 

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند تا ارزش های دینی را در جامعه کمرنگ کنند، افزود: امروز هجمه های فرهنگی دشمنان خطر بزرگی برای ارزش های دینی در جامعه است.

 

امام جمعه موقت ساری همچنین بر ضرورت توجه به تقوا و اخلاق دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر تقوا در بخش های مختلف جامعه تقویت شود به حتم شاهد مصونیت جامعه در برابر توطئه های دشمنان خواهیم بود.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که اگر جامعه از یاد خدا فاصله بگیرد دچار مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهد شد، ادامه داد: اگر تقوا در جامعه اسلامی هر روز تقویت شود دشمن نمی تواند به نقشه های شوم خود دست یابد.

 

وی در ادامه سخنان خود به اجتماع 27 میلیونی زائران حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت: عاشقان حسینی با راهپیمایی حسینی بار دیگر ارادت و دلدادگی خود را به آرمان ها و اهداف تعالی بخش امام حسین(ع) به دنیا نشان دادند.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که عاشقان و ارادت مندان ساحت حسینی کیلومترها را با پای پیاده طی کردند تا دلدادگی خود به امام حسین(ع) را به جهانیان اثبات کنند، خاطرنشان کرد: عاشقان حسینی با حضور میلیونی خود در اربعین حسینی به دشمنان نشان خواهند داد که مدافع حقیقی اسلام ناب هستند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که تهدید دشمنان اسلام ناب تأثیری در اراده عاشقان حسینی در مراسم اربعین حسینی ندارد، تصریح کرد: به حتم حضور میلیونی ارادت مندان ساحت حسینی در مرام اربعین حسینی مانور اقتدار و عظمت امت اسلام در دفاع امامت و ولایت خواهد بود.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که امت اسلامی امروز بیدار و هوشیار تر از هر زمان دیگری در مسیر حق و حقیقت حرکت می کنند، بیان داشت: شیعیان نیز به یاد کاروان حضرت زینب (س) پای پیاده روز اربعین به زیارت امام حسین(ع) می‌روند تا شاید گوشه‌هایی از حال و هوای آن کاروان را درک کنند.

 

وی حضور میلیون ها زائر در کربلا را تجدید بیعت با سید و سالار شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: پیاده روی مردم برای  رسیدن به کربلا از اجر و ثواب بسیاری برخوردار است.

 

حجت الاسلام قاسمی پیاده روی زائران اباعبدالله حسین را عبادتی بزرگ دانست و گفت: این حضور میلیونی خاری در چشم دشمنان اسلام ناب خواهد بود.

 

وی حضور میلیونی ملت های مختلف در مراسم اربعین حسینی در کربلا را نشان دهنده ارادت مردم به امام حسینی(ع) دانست و گفت: این اجتماع نمایش وحدت و همدلی امت اسلامی است.

 

خطیب جمعه ساری با بیان این که امروز دشمنان از جایگاه و اقتدار شیعه و اسلام ناب در جهان وحشت و هراس دارد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفته اند تا جایگاه اسلام ناب شیعی را در جهان خدشه دار کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به دومین نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان غربی اشاره کرد و با بیان این که این نامه های مقام معظم رهبری بسیاری از معادلات غربی ها را بر هم زد، گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا تیزهوشی ولی فقیه زمان ما را می‌رساند.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به حتم ملت بزرگ ایران در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

 

وی با تأکید براین که مردم، مسؤولان بی تجربه در انتخابات را نمی پسندند، ادامه داد: وزیر کشور و استاندار باید برای افرادی حکم صادر کنند که تجربه کافی و لازم را در گذشته داشته باشند./950/201/ب1

ارسال نظرات