۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۸۴۳۷
آیت الله توکل پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان:

امروز همه دنیا به اقتدار رهبری اعتراف می کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه در پاسخ به سؤوالی پیرامون نقش نظارتی مجلس خبرگان رهبری بر عملکرد مقام معظم رهبری نیز گفت: امروز همه دنیا به اقتدار و جایگاه مقام معظم رهبری اذعان و اعتراف دارند و در مقابل ایشان زانو زدند.
آيت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید رحیم توکل، استاد سطح عالی حوزه علمیه صبح امروز با حضور در فرمانداری ساری برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مازندران ثبت نام کرد.

 

وی پس از ثبت نام در مجلس خبرگان، حمایت از رهبر معظم انقلاب را مهم ترین ملاک خود برای حضور در عرصه انتخابات خبرگان رهبری اعلام کرد و گفت: عزت و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی به حتم عزت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

آیت الله توکل در ادامه سخنان خود به جایگاه ارزشمند مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: این مجلس رکن اساسی انقلاب پس از جایگاه رهبری است.

 

استاد حوزه علمیه، حضور در انتخابات آتی خبرگان را برای مردم واجب عینی دانست و با بیان این که مردم باید در انتخابات آتی اصلح ترین فرد را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند، تصریح کرد: به حتم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

وی همچنین به جایگاه ارزشمند ولی فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به توان و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان دارند، بیان داشت: به همین دلیل دشمنان همه توان خود را برای تضعیف جایگاه رهبری در نظام اسلامی به کار گرفته اند.

 

آیت الله توکل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که علمیت و تجربه برای کاندیدا شدن در مجلس خبرگان رهبری ضرورت دارد، تصریح کرد: در این خصوص تجربه مهم تر از علمیت است.

 

وی با تأکید براین که حمایت مجلس خبرگان از مقام معظم رهبری باید بیشتر شود، بیان داشت: انتظار از مجلس خبرگان دوره چهارم نیز همین بود.

 

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش نظارتی مجلس خبرگان رهبری بر عملکرد مقام معظم رهبری نیز گفت: امروز همه دنیا به اقتدار و جایگاه مقام معظم رهبری اذعان و اعتراف دارند و در مقابل ایشان زانو زدند و همین مسأله بحث نظارتی را منتفی می کند.

 

آیت الله توکل حمایت و پشیبانی از ولایت فقیه را یک اصل دانست و خاطرنشان کرد: به حتم حراست ازاین جایگاه ارزشمند موجب اقتدار وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد./950/202/ب1

ارسال نظرات