۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۸۷۱۶
آیت الله طبرسی:

حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال در کشور، گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات همه توطئه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش ساری، خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در نشست مشترک روحانیان و اساتید دانشگاه استان با اشاره به این که مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) بارها درباره برقراری این وحدت تأکیدات فراوانی داشته‌اند تصریح کرد: با وحدت بین این دو نهاد بسیاری از پیچیدگی‌های انجام امور حل و فصل خواهد شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه سبب تقویت روند علمی کشور می‌شود، افزود: وحدت بین حوزه و دانشگاه بسیار باید نزدیک باشد تا برای جامعه اثرگذار باشد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن در جهت تخریب فضای بین حوزه و دانشگاه برنامه ریزی کلان و دقیقی انجام داده‌اند، افزود: وحدت بین حوزه و دانشگاه از ورود نفوذ دشمنان در کشور جلوگیری می‌کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی همواره تلاش کرد تا میان حوزه و دانشگاه اختلاف و تفرقه بیاندازد، بیان داشت: با وجود همه تلاش های دشمنان در این خصوص امروز شاهد تعامل مناسب میان این دو قطب علمی کشور هستیم.

 

وی با اشاره به این که امام راحل با تأکید بر وحدت حوزه و دانشگاه در پی شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، ادامه داد: امام راحل می دانستند دشمنان در پی تفرقه میان حوزه و دانشگاه هستند به همین دلیل پیشنهاد تعامل و وحدت میان این قطب علمی را مطرح کردند.

 

آیت الله طبرسی، نابودی ارزش ها و ایجاد تفرقه میان ملت را مهم ترین هدف دشمنان نظام اسلامی در شرایط فعلی دانست و با بیان این که حوزویان و دانشگاهیان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه همراهی با امام در پیروزی آن نهضت عظیم نقشی ارزنده ایفا کردند، تصریح کرد: حضور این دو قشر تأثیر‌گذار در هشت سال جنگ تحمیلی نیزحائز اهمیت است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) فرهنگ تقابل حوزه و دانشگاه در آن دوران را به تعامل و وحدت تبدیل کردند، بیان داشت: امام راحل با دوراندیشی خاص خود توانستند یک وحدت رویه را میان حوزیان و دانشگاهیان ایجاد کنند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب و تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری امروز حوزه و دانشگاه از یک وحدت رویه مناسبی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: البته باید تلاش کرد تا این وحدت تقویت شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به دانشجویان کشور دارند، ادامه داد: ایشان همواره بر تعامل بیشتر حوزویان و دانشگاهیان تأکید دارند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز دشمنان با همه توان به جنگ با نظام اسلامی آمده اند، گفت: در این مسیر باید همه توان و تلاش آحاد جامعه اسلامی حفظ ارزش های اسلام، انقلاب وجامعه دینی باشد.

 

وی با تأکید براین که حوزویان و دانشگاهیان باید با درک شرایط موجود و بصیرت لازم در جهت شکوفایی نظام گام بردارند، خاطرنشان کرد: این دو قشر مهم کشور باید رهنمودهای رهبری مبنای عملشان باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال در کشور، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات همه توطئه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به وجود مراکز علمی متعدد در این استان، تصریح کرد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان علمی در استان مازندران به عنوان قطب علمی در کشور محسوب می‌شود./950/202/ب1

ارسال نظرات