۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۹۱۵۹
آیت الله مهمان نواز:

خطر بی تفاوتی در برابر استکبار جامعه را تهدید می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز خطر بی تفاوتی در برابر استکبار برخی از عوام و خواص جامعه را تهدید می کند در حالی که نباید هیچ گاه چهره واقعی مستکبران را فراموش و به آنها اعتماد کرد.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به مسائل مبتلابه جهان اسلام، اظهار کرد: اکنون در جامعه جهانی، اسلام و کفر مقابل هم قرار گرفته اند و در این روند نیز هدف اصلی و نهایی دشمنان، تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.  

 

وی با بیان اینکه بر این اساس همه افراد جامعه وظیفه ملی و دینی دارند تا برای تقویت نظام و ایستادگی در برابر ظلم ها و بی عدالتی ها فعال باشند، افزود: حفظ نظام و اسلام نیازمند احساس مسؤولیت و اعتقاد عملی به آموزه های دین مبین اسلام است.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه راه و هدف دشمن مشخص بوده و در راستای دست یابی به این هدف شوم نیز به دلیل عدم اعتقاد به آخرت دست به هر جنایتی می زند، تصریح کرد: در مقابل مسلمانان باید با اتکا به قدرت لایزال الهی در برابر دشمنان سست نشده و با حفظ وحدت و انسجام خود در مسیر اسلام راستین حرکت کنند تا دشمنان نتوانند به آنها آسیبی وارد کنند.

 

وی اظهار کرد: اما در تهاجم فرهنگی که جبهه دیگر مواجهه اسلام با دشمنان محسوب می شود، تنها راه نجات مسلمانان خودکفایی فرهنگی و انس بیشتر با فرهنگ دینی است به همین دلیل همه باید تلاش کنند آگاهانه و یا ناآگاهانه و جاهلانه پیاده نظام دشمن نشده و در پازل استکبار بازی نکنند.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر اینکه در این راستا باید فرد مسلمان نسبت به مسائل شخصی تا موضوعات اجتماعی و سیاسی ملی و بین المللی آگاهی داشته باشد، اضافه کرد: مسلمانان باید با این شناخت و معرفت در راستای اهداف اسلام برنامه ریزی و حرکت کرده و سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در این روزگار اگرچه تشخیص حق و باطل دشوار است اما نشانه هایی نیز دارد، افزود: باید این نشانه ها و هدف آفرینش را درک کرده و در راستای آن قدم برداشت و در این مسیر نیز از رهبران، پیشوایان و راهنمایان مسیر حق پیروی کرد.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه تصریح کرد: با وجود این متأسفانه امروز خطر بی تفاوتی در برابر استکبار برخی از عوام و خواص جامعه را تهدید می کند در حالی که نباید هیچ گاه چهره واقعی مستکبران را فراموش و به آنها اعتماد کرد.

 

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب همچنان خوی دشمنی و مستکبری خود را ادامه می دهند اما در بخش قابل توجهی از برنامه های خود در سایه داعش و گروه های تروریستی اسلام نما فعالیت می کنند.

 

آیت الله مهمان نواز اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب با استفاده از این جریان های تکفیری و تروریستی اهداف شوم خود را دنبال می کنند تا مسلمانان را فریب داده و آنها را به جان هم اندازند.

 

وی تصریح کرد: همه این آشوب ها و برنامه های مخرب برای کوباندن دین مبین اسلام طراحی شده و اجرا می شود به همین دلیل باید عموم مسلمانان در برابر اقدامات غرب و دولت ها و گروه های دست نشانده آنها بیدار، هوشیار و بصیر باشند./9314/202/ب1

ارسال نظرات