۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۴۱۴
مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان:

اعدام آیت الله نمر عامل آشنایی جهانیان با مکتب تشیع است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به استقبال جوانان غربی از اسلام و مکتب تشیع و ترس استکبار جهانی و دست نشانده‌های آن گفت: اعدام آیت الله نمر گامی در آشنایی جهانیان با مکتب تشیع است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور مدیر حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در سازمان های جاسوسی استکبار جهانی و عربستان سعودی برنامه ها وتوطئه هایی برای تشتت امت اسلام صورت گرفته است، گفت: این تشتت برای جلوگیری از رشد سریع اسلام در جهان به ویژه مذهب تشیع است.

 

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به آگاهی و شناخت جوانان شرق و غرب جهان با آموزه های دین اسلام اظهار داشت: این آشنایی گرایش سریع آنها به جامعه اسلامی را داشته و توطئه دشمنان برای رویارویی با این حرکت جهانی ارائه تصویر زننده و ناخوش از اسلام است.

 

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این که دشمنان شیوه زشت و ناپسند اختلاف، تفرقه، جنایت و درگیری را که جامعه انسانی از آن رویگردان بوده در میان امت اسلام برای جلوگیری از رشد اسلام جاری ساخته اند، ابراز داشت: دشمنان قتل ها و جنایت های صورت گرفته در جهان اسلام را برای نشان دادن تصویر خشونت زا و زننده از دین اسلام انجام می دهند.

 

این مقام مسؤول تشکیل گروه ها و حرکت هایی همچون وهابیت خشن، داعش جنایتکار و وحشی، طالبان روسیاه و قاتل جوانان امت اسلام از سوی دشمنان اسلام و معرفی آنها به عنوان نماد مسلمانان را در راستای رویگردانی تازه مسلمانان از این دین دانست و گفت: به فضل پروردگار شاهد آن هستیم که جامعه جهانی میان تروریست ها و مسلمانان تفکیک قائل شده و جامعه اسلامی را مترقی و منشأ اقدامات و حرکت های معقول، محبت آفرین و مجاهد در راه اعتلای حق و آرمان های بشری می شناسند.

 

وی تلاش دشمن در تخریب وجهه دین اسلام را به طبل کوبیدن بی فایده تشبیه کرده و اظهار داشت: جهان اسلام با شخصیت ها و اقدامات خود چهره ای زیبا از دین اسلام به جهانیان معرفی کرده و در آینده به پشتیبانی خداوند شاهد از بین رفتن، منفوریت و روسیاه شدن استکبار جهانی و مزدور آن عربستان سعودی در جوامع بین المللی خواهیم شد.

 

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با ابراز این که انجام جنایت هایی همچون اعدام آیت الله نمر نه تنها جوانان غربی را از اسلام رویگردان نمی کند، تصریح کرد: اعدام آیت الله نمر جوانان جهان را با مذهب تشیع آشنا و به سوی آن سوق می دهد.

 

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به حدیث «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا و الجهلا ....» از امام زین العابدین(ع) گفت: نادانان آل سعود با ارتکاب جنایت در حق شیعیان به خیال خود تیشه به ریشه اسلام زده در حالی که با این اقدامات خود را هلاک کرده و جهان در آینده از آن اسلام محمدی و مذهب تشیع است./9456/302/ب3

ارسال نظرات