۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۱۰۰۷۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

طرح شورای رهبری کلید فتنه جدید است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با تأکید بر این که ملت ایران از فتنه سال ۸۸ درس های فراوانی گرفته اند، گفت: مطرح کردن شورای رهبری نشان از آغاز فتنه ای دیگر است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به مطرح کردن شورای رهبری از سوی برخی افراد، گفت: این افراد به دنبال راهی برای تضعیف رهبر معظم انقلاب هستند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیازی به شورای رهبری ندارد و وظیفه مجلس خبرگان معرفی رهبر، بعد از ایجاد مشکل و حادثه ای برای رهبر است.

 

حجت الاسلام حسینی با یادآوری قانون و وظایف مجلس خبرگان رهبری در تعیین رهبر، گفت: شورای رهبری برای نظام دارای معنا نیست و این موضوع از سوی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، مطرح کردن شورای رهبری را نشان از آغاز فتنه ای دیگر دانست و گفت: آقای هاشمی رفسنجانی فتنه جدید را کلید زده و آغاز آن را با طرح شورای رهبری اعلام کرده است.

 

وی با تأکید بر این که ملت شریف ایران همواره در عرصه های مختلف سیاسی هوشمندانه عمل کرده اند، گفت: ملت ایران از فتنه سال 88 درس های فراوانی گرفته اند و با بصیرت خود فریب این مسائل را نخواهند خورد.

 

به گفته وی، مردم ایران اسلامی پیرو رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و با دسیسه های مطرح شده از سوی دشمنان و بدخواهان نظام، انقلاب و رهبری مقابله خواهند کرد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که بهترین راه مقابله با یاوه سری ها، اطاعت محض از ولایت فقیه است، گفت: حضور باشکوه در عرصه های مختلف انقلاب، مشتی محکم بر دهان دشمنان است./1307/302/ب1

ارسال نظرات