۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۳۱۰۰۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین نقش ولایت فقیه در موفقیت‌های نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح نقش اسلام و ولایت فقیه در موفقیت‌های نظام و ایستادگی در برابر دشمنان است.
حجت الاسلام خادمي- نشست ستاد گراميداشت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر، با تأکید بر استفاده مناسب و اصولی از فرصت دهه فجر، اظهار کرد: باید در این دهه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برنامه های مختلف برای اقشار مختلف کشور به ویژه نسل جوان تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای روشن‌گری و آگاهی بخشی در زمینه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و معرفی مؤفقیت‌های صورت گرفته در این زمینه است، افزود: با توجه به گذشت زمان و فعالیت‌های دشمنان و مغرضان، برخی از مردم شناخت درستی نسبت به شرایط پیش از انقلاب در کشور و وضعیت اسف‌بار مردم در آن زمان ندارند به همین دلیل دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگویی شرایط آن دوران و خدمات نظام اسلامی به مردم است.

 

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان که شرایط پیش از انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند، ضروری است، اضافه کرد: علی رغم تبلیغات سوء و مانع تراشی های دشمنان و استکبار جهانی، انقلاب اسلامی آثار و برکات متعددی برای جامعه و مردم داشته که این برکات باید در دهه فجر معرفی و تشریح شود.

 

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در طول بیش از سه دهه گذشته مردم ایران با تکیه بر اسلام و پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان و اسلام ستیزان ایستاده اند، خاطرنشان کرد: دهه فجر همچنین فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح نقش اسلام و ولایت فقیه در مؤفقیت‌های نظام و ایستادگی در برابر دشمنان است.

 

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس اسلامی در این سرزمین، در تمام عرصه‌هایی که نیاز به حضور آنها بوده با تمام قدرت در صحنه حاضر شده و اعتقاد و وفاداری خود را به آرمان های اسلامی و ارزش‌های انقلابی اثبات کرده اند.

 

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب و استقرار و تداوم نظام اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امروز آثار و برکات ایثارگری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و فرهنگ والای دفاع مقدس، بیش از هر زمان دیگری در منطقه ظهور و بروز یافته و همه جهانیان نیز به این حقیقت معترف هستند.

 

وی با یادآوری اینکه چه در حین انقلاب و چه پس از پیروزی آن، دشمنان نظام اسلامی ساکت ننشسته و همواره در پی توطئه چینی و اجرای نقشه های شوم برای تضعیف و براندازی این نظام بوده اند، افزود: قدرت‌های استکباری و استعماری در طول بیش از سه دهه گذشته برای تجاوز به خاک ایران اسلامی به اقدامات مختلفی دست زده اند اما مردم ایران نیز نشان داده اند که انقلاب و نظام اسلامی خود را ارزان به دست نیاورده اند که آن را به آسانی از دست بدهند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با بیان اینکه اقدامات دشمنان برای اثرگذاری بر رویه و روند نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه داد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر دشمنان تلاش می کنند با نفوذ به بخش های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به اهداف شوم خود برسند.

 

حجت الاسلام خادمی در خاتمه با یادآوری اینکه در این بین نهاد تبلیغات اسلامی مدافع حقانیت نظام و اعتقادات مردم است، تصریح کرد: بر این اساس باید هدف اصلی این نهاد که گسترش فرهنگ دینی و آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج اهداف نظام است، با کار جهادی و اعتقاد قلبی از سوی فعالان و دست اندرکاران این نهاد پیگیری شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگ و مذهب، این نهاد یکی از متولیان اصلی بوده و به همین دلیل نیز می بایست با استفاده از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی، ایام تبلیغی و محافل و مجالس فرهنگی و مذهبی، نسبت به اجرای نقش ویژه خود اقدام کند./9314/202/ب3

ارسال نظرات