۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۱۰۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خارج از جریان‌های سیاسی حرکت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد دهه فجر لرستان وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب عنوان کرد و گفت: این نهاد خارج از جریان های سیاسی حرکت می کند.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام لطف‌الله حیات‌الغیب مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در نشست ستاد دهه فجر استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مهم ترین وظیفه این نهاد پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در برنامه‌های ملی و مذهبی است.

 

حجت الاسلام حیات‌الغیب مستندسازی حرکت‌های مردمی در مناسبت‌های گوناگون ملی مذهبی را از دیگر وظایف و اهداف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بین مردم شناخته شده است، اظهار داشت: این جایگاه خارج از هرگونه جریانات سیاسی است و همواره مورد مقبولیت مردم است.

 

دبیر ستاد دهه فجر لرستان با اشاره به این که عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این نهاد باید جهت‌دهی صحیح به مردم صورت گیرد.

 

وی از دیگر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را جلوگیری از تحریف شدن اندیشه های امام خمینی(ره) و تبیین اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب بین مردم بیان کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با یادآوری به این که در کمیته‌های ستاد دهه فجر کارهای زیادی صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون 211 جلسه در سطح ستاد استانی، شهرستانی و کمیته‌های استانی و شهرستانی در این زمینه برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: از تعداد 211 جلسه در ستاد استانی دهه فجر، 21 کمیته تخصصی استانی و 17 کمیته تخصصی شهرستانی با مسؤولیت مدیران کل و نهادهای استان صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام حیات‌الغیب با اشاره به آغاز فعالیت ستاد دهه فجر لرستان از یک آذر ماه سال جاری گفت: یک ستاد استانی و یازده ستاد شهرستانی با مسؤولیت ائمه جمعه شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

 

وی اعزام مبلغ به مدارس، مساجد و روستاهای استان لرستان را از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ایام 22 بهمن و سالروز رحلت امام خمینی(ره) عنوان کرد. 

 

مسؤول ستاد دهه فجر لرستان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در مناسبت های گوناگون تلاش می کند از اساتید مجرب داخلی و خارج استان در سخنرانی ها بهره مند شود./9459/202/ب3

ارسال نظرات