۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۰۳۳۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، دهه فجر را یادآور حماسه‌آفرینی‌های ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم در دوران مختلف این انقلاب و در صحنه های مختلف با درایت و هوشیاری و اطاعت پذیری از رهبری وارد شدند و به همیم دلیل برنامه های این دهه نیز با اولویت برنامه های مردمی می تواند در ادامه راه موثر باشد.

 

حجت الاسلام خوشرو با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است، بیان کرد: امروز بیداری اسلامی که در همه ملل های مختلف جهان در حال شکل گیری است از برکات ارزشمند این انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی با تبعیت از امام راحل و وحدت و انسجام خود رژیم شاهنشانی را ساقط کردند، تصریح کرد: این پیروزی انقلاب اسلامی امروز سبب شده است تا انقلاب ما الگویی برای کشورهای جهان باشد.

 

وی امه داد: دشمنان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در تلاش بودند تا در مسیر انقلاب مانع ایجاد کرده و مانع پیشرفت های آن شوند که کارساز نبوده است.

 

حجت الاسلام خشرو با تاکید بر که انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: تلاش های دشمنان هیچ گاه کارساز نبوده و آن ها نمی توانند به اهداف و خواسته های شوم خود دست پیدا کرده و مردم ایران بر پای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایستادگی والا حضور دارند.

 

وی با بیان این که دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علم، تکنولوژی و دیگر امور در جایگاه برجسته ای قرار داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این دستاوردها و افتخارات ارزنده باید برای جوانان تبیین شده تا بدانند این عزت و عظمت با چه تلاش هایی به دست آنان رسیده است، افزود: تلاش های ارزنده امام راحل، شهدای گرانقدر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب تعالی نظام اسلامی در عرصه جهانی و شکوه انقلاب شده است.

 

وی با بیان این که مدیران و مسؤولان برنامه های مختلف دهه فجر خود را با اولویت سنجی در اسرع وقت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و یا روابط عمومی فرمانداری بهشهر ارائه دهند، افزود: برنامه های کمیته های مختلف باید با دقت و براساس برنامه های شاخص اعلام شود تا در برنامه ریزی ها با دقت بیشتری وارد عمل شویم.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر همچنین با اشاره به درپیش بودن انتخابات در هفتم اسفند امسال و بعد از برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات موثر و حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پیش است از این رو نیازمند برنامه متنوع و نو در این زمینه هستیم.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: تقویت حضور جوانان در جشن های مردمی دهه فجر و استفاده از توان و ظرفیت نخبگان جوان، فرصت و ظرفیتی مناسب برای بالندگی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی افزود: حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشن های دهه فجر با اولویت مردم و تبیین درست برنامه های دهه فجر از جمله برنامه هایی است که باید به درستی انجام شود و همچنین بخشداران مرکزی و بخش یانه سر بهشهر نیز برنامه های خود را در این بخش ارائه دهند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: امروز ایران اسلامی در سایه هدایت های ولی فقیه و بصیرت ملت همیشه در صحنه به کشوری اثرگذار و مقتدر در دنیا تبدیل شده است و امروز ایران اسلامی الگویی قدرتمند برای مردم جهان است که باید این اقتدار برای همیشه حفظ شود.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران نیز در این جلسه با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده بعنوان یکی از مسائل مهم و اساسی جامعه، اظهار داشت: استان مازندران از بسیاری از استان ها دارای افزایش طلاق در سال جاری نبوده ایم اما توقف در این امر نیز زیبنده این استان نیست.

 

خانم جمشیدی از وجود صد هزار و 343 زن پرسرست خانوار و بد سرپرست در مازندران خبر داد و گفت: استان مازندران دارای بیشترین سرپرست خانوار جوان است که باید در این راستا با مراقبت بیشتری عمل کرده و در توانمندسازی بانوان و کارآفرینی آنان بیش از گذشته وارد شویم.

 

وی با تاکید بر ورزش در بین کارکنان دولت، توجه به آموزش، توجه به زنان کارآفرین و رفع مشکلات آنان، افزود: تشویق به کارآفرینی و رفع مشکلات اقتصادی در جامعه در کاهش دغدغه های افراد جامعه و رشد و بالندگی تاثیرگذار است که باید توجه شود./ 1317/202/ب1

ارسال نظرات