۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۰۵۷۴

جشنواره عکس حماسه حضور در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره عکس "حماسه حضور" در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
حماسه حضور مردم قم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، علی محرمی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ثبت و جمع آوری تصاویر حضور حماسی ملت غیور آذربایجان در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در طول 36 سال گذشته (به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر) جشنواره  عکس با عنوان "حماسه حضور" برگزار می شود.
 

وی افزود: این جشنواره با موضوع مستندسازی حضور اقشار مختلف مردم در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می شود و هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر هفت قطعه تک عکس با فرمت Jpeg در اندازه ضلع بزرگ 1400 پیکسل و با دقت 150dpi به دبیر خانه مسابقه ارسال کند.
 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت کننده ها می توانند در صورت استفاده از دوربین های آنالوگ، آثار خود را اسکن و فایل دیجیتال آنها را به جشنواره ارسال کنند.
 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا پنجم بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر، مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با شماره تماس 3328120124-3328120125-33283350-33283351 تماس حاصل کنند.
 

گفتنی است، جشنواره یاد شده توسط انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار می شود./935/102/ب3

ارسال نظرات