۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۰۹۰۴
خبرگان بصیر(44)

مجلس خبرگان یار و همراه رهبری باشد/ حساسیت انتخابات امسال بسیار بالا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: مجلس خبرگان رهبری باید بازوی رهبری و در مسائل دینی و اجتماعی کنار رهبر باشد، بنابراین مجلس خبرگان رهبری که به نظر مردم در انتخابات تعیین می‌شود، شامل شخصیت های عالم و فقیه است که نظر جامع و کامل دارند.
مجلس خبرگان رهبري انتخابات خبرگان رهبري

حجت الاسلام مصطفی باهری، استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: جایگاه مجلس خبرگان رهبری از آنجا به ضرورت درآمد که بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران یک فقیه باید در رأس قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: یک فقیه جامع الشرایط اعلم باید ناظر و تعیین کننده تمام شئون کشور باشد چون این جریان در واقع یک ضروریت است.

 

حجت الاسلام باهری بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری برای این که به نوعی در استخراج شخصی از بین شخصیت های قابل اعمال نظر کند، به وجود آمد.

 

وی مجلس خبرگان را یار و همراه رهبری دانست و افزود: مجلس خبرگان رهبری باید بازوی رهبری و در مسائل دینی و اجتماعی کنار رهبر باشد، بنابراین مجلس خبرگان رهبری که به نظر مردم در انتخابات تعیین می‌شود، شامل شخصیت های عالم و فقیه است که نظر جامع و کامل دارند.

 

استاد حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان تأکید کرد: مجلس خبرگان رهبری از جهت این که برای استخراج و کشف یک فرد و کسی که در رأس نظام قرار بگیرد، نیز ضرورت دارد.

 

وی درباره وجه تمایز این دوره اتخابات با دوره های قبل عنوان کرد: هر چه انتخابات در ایران رو به جلو می رود تمایزهایی با دوره های قبل دارد اساسی ترین وجه تمایز در این دوره انتخابات این است که در این دوره افراد مختلف از سلایق گوناگون به میدان آمده و وارد صحنه شده اند اما باید با در نظر گرفتن تمام شرایط انتخاب کرد چرا که حساسیت انتخابات امسال بسیار بالا است./831/303/ب1

ارسال نظرات