۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۰۹۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

حفظ غزه ضامن وجود قدس است

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین با اشاره به ضرورت وجود روز غزه، گفت: : روز غزه نماد دفاع از مظلومین و محرومان، روز ایستادگی اراده در مقابل مشت آهنین و نماد آزادگی است، همچنین روز غزه به نوعی تبیین اهمیت روز قدس است، اگر غزه نبود به طور طبیعی قدس نیز در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفت و از ذهن‌ها پاک می‌شد، بنابراین وجود چنین روزی دارای ضرورت است.
روز غزه

حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین،‌ با اشاره به اهمیت وجود و گرامیداشت روز غزه گفت: روز غزه نماد دفاع از مظلومین و محرومین، روز ایستادگی اراده در مقابل مشت آهنین و همچنین روز آزادگی است، بنابراین وجود چنین روزی دارای ضرورت است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین در پاسخ به این شبهه که با وجود روز قدس چه نیازی به وجود روز غزه است بیان داشت:‌ روز غزه به نوعی تبیین اهمیت روز قدس است، اگر غزه نبود به طور طبیعی قدس نیز در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفت و از ذهن‌ها پاک می‌شد.

 

وی ادامه داد: تعدادی با همه کمبودها و تنگناها ایستادگی می‌کنند، ‌بنابراین حتی با داشتن روز قدس باز هم روز غزه اهمیت خود را از دست نمی‌دهد.

 

این مسؤول سپس به بیان وظیفه افراد مختلف برای روز غزه پرداخت و ابراز داشت: در رابطه با غزه لازم است هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد و متناسب با آن به اندازه توان و وسع خود نسبت به انجام فعالیت از جهت دفاع از مظلومیت اقدام کند.

 

حجت‌الاسلام معبودی در پایان درباره وظیفه بودن حمایت از روز غزه گفت:‌ از آن‌ جایی که دفاع از غزه دفاع از مظلومین است و  همچنین با توجه به این‌که قبله نخست مسلمانان برای مسلمانان دارای اهمیت است،‌ پرداختن به موضوع غزه وظیفه تمام مسلمانان است و به قشر و گروه خاصی اختصاص ندارد./955/303/ب3

ارسال نظرات