۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۱۰۹۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

فتنه جدید دشمن در انتخابات پیش رو تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کلید رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است، در حالی که عزت، اقتدار و قدرت کشور فقط در سایه سار ولایت فقیه امکان پذیر است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در کارگاه آموزشی جمعیت بانوان فرهیخته استان که با موضوع تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نفوذ بود، اظهار داشت: کلید رمز فتنه جدید دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است؛ در حالی که عزت، اقتدار و قدرت کشور فقط در سایه‌سار ولایت‌فقیه امکان پذیر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن  فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات، تصریح کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات، فقط به رهبری انقلاب است و ایشان به پشتوانه ملت بصیر ایران، همه فتنه ها و توطئه های دشمن را به خوبی رصد و نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کلید رمز فتنه جدید در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است؛ زیرا مستکبران عالم دریافتند علت این که  با همه پیچیدگی و گستردگی فتنه 88، نتوانستند نظام اسلامی را از پای درآورند، حضور ولی فقیه در کشور است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: عزت، اقتدار و قدرت کشور تنها در سایه سار ولایت فقیه امکان پذیر است و امروز رکن رکین نظام اسلامی و جمهوری اسلامی، ولی فقیه و تنها پرچمدار و علمدار گفتمان انقلاب امام خامنه ای هستند که باعث دلگرمی همه مسلمان و شیعیان جهان در نیجریه، یمن، عراق و سوریه است. 

 

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می خواهند این حماسه عظیم سیاسی را که ثمره زحمات مردم، مسؤولان و هیأت های نظارتی و اجرایی است، کوچک و مسأله دار جلوه داده و به اصل برگزاری آن، خدشه وارد کنند. 

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر نفوذ و تلاش برخی عناصر خود فروخته و مسأله دار در مجلس خبرگان و شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملاک اولویت افراد اصلح در انتخابات پیش رو، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و انشاالله هیأت های نظارتی و اجرایی و مردم با انتخاب آگاهانه خود جلوی ورود چنین افرادی را خواهند گرفت و انتخاب با بصیرت مردم خطر نفوذ دشمنان را در ورود به پست های کلیدی کشور خنثی خواهد کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر تقویت بصیرت و روشنگری در انتخابات، تصریح کرد: روحانیان و نخبگان کشور باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، پیچیدگی های نفوذ دشمن را بررسی، تحلیل، روشنگری و تبیین کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس خاطرنشان کرد: این اقدام ایران، قدرت سپاه و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که میزان سنجش مسؤولان از سوی مردم به ولایتمداری آنها بستگی دارد، خاطرنشان کرد: تنها تبعیت از ولی فقیه به مسؤولان مشروعیت می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

حجت الاسلام شکریان شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می‌توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می‌دانند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است./950/202/ب2

ارسال نظرات