۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۳۱۲۳۸۳
عضو کمیسون امنیت ملی مجلس:

روشنگری های رهبر انقلاب و پایداری ملت، پیروزی در مذاکرات هسته ای را به دنبال داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیروزی تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای یک دستاورد مهم و تأثیر گذار است، این پیروزی در نتیجه روشنگری ها و هدایت های رهبر انقلاب و پایداری ملت به دست آمد.
عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد: 22 بهمن ماه یادآور تمامی خاطرات و روزهای به یادماندنی نسل هایی است که برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب، قیام کردند.

 

وی تصریح کرد: بهمن ماه یاد آور نام و یاد امام راحل(ره) و همه شهدایی است که برای دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب جان پر ارزش خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 

نماینده مردم شهرستان شهرضا در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آغاز اجرای لایحه برجام اظهار کرد: این لایحه سد بزرگی را که بر سر راه اقدامات هسته ای و سایر امور اقتصادی ما ایجاد شده بود برداشت و خدمت بزرگی به مردم و کشور انجام داد.

 

حیدرپور اضافه کرد: اجرای لایحه برجام سایه جنگ را از سر ملت و کشور کنار زد و انشاالله در آینده باعث رونق در چرخه های اقتصادی کشور می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 95 به مجلس گفت: بررسی این لایحه انجام و به کمیسون تلفیق ارسال شده است، اگر پیشنهاد تازه ای نباشد تا قبل از پایان سال گزارش آن ارائه می شود و اگر پیشنهادی هم باشد بررسی و اظهار نظر در مورد آن به فروردین 95 موکول خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس اظهار کرد: لایحه برنامه 5 ساله توسعه ششم نیز آماده شده و بررسی بر روی آن انجام شده است، با توجه به حجم کمی که این لایحه و لایحه بودجه دارد امیدواریم بررسی نهایی آن تا قبل از آغاز تعطیلات مجلس به پایان برسد.

 

حیدرپور در خبش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی جو سازی های انجام شده در خصوص برخی نمایندگان مجلس گفت: در دوران انتخابات نمایندگان مجلس بیش از سایرین مورد تهاجم برخی افراد و گروه ها قرار می گیرند، برخی افراد در پیامک هایی از بنده سوؤال می کنند در طول دوران 12 ساله نمایندگی چه کرده ام، بیان این مباحث در برخی موارد ناراحت کننده است.

 

وی تأکید کرد: بنده اولین فردی بودم که در مجلس فساد اقتصادی و مالی دولت قبل را علنی کردم و در قضیه برجام نیز علناً از اقدامات تیم مذاکره کننده حمایت کردم هر چند بسیاری از نمایندگان شهرهای بزرگ در این اقدام تردید داشتند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مردم شهرضا باید افتخار کنند که نماینده آن ها در امور اساسی و بنیادینی که به مسائل منطقه و جهان مربوط است، نقش اساسی داشته است.

 

حیدرپور اظهار کرد: همراهی دولت و ملت در انتخابات و تمامی امور اجرایی کشور لازم است، باید تلاش کنیم که اوج همدلی و همزبانی را به نمایش بگذاریم و به پیشرفت امور کمک کنیم.

 

وی عنوان کرد: در دولت قبل هر کجا در عزل و نصب ها دخالت هایی داشتم برای جلوگیری از فساد و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در این زمینه بوده است.

 

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان، گفت: پیروزی تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای یک دستاورد مهم و تأثیر گذار است، این پیروزی در نتیجه روشنگری ها و هدایت های رهبر انقلاب و پایداری ملت به دست آمد./868/202/ب3

ارسال نظرات