۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۱۱۴
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تشریح کرد؛

ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی قم در آستانه دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشریح ویژه برنامه های این اداره کل در آستانه دهه فجر، گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در رأس فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.
نجاريان
حجت الاسلام محمود نجاریان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح برنامه های خود در ایام مبارک فجر، گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در رأس فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.
 
وی افزود: همه کمیته های سازمان تبلیغات اسلامی آماده فعالیت و برنامه ریزی در دهه مبارک فجر هستند که تا امروز کمیته تشکل های دینی سه جلسه با موضوعات مختلف فرهنگی و دینی برای بهبود و تأثیرگذاری این برنامه برای جوانان و نوجوانان  تشکیل شده است.
 
حجت الاسلام نجاریان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات، گردهمایی‌هایی با محوریت انتخابات، شور و انگیزه برای حضور مردم برگزار می‌شود و این همایش‌ها به صورتی برنامه ریزی شده که برای مخاطب بصیرت افزا باشد.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به نحوه برگزاری این جشن های مذهبی و ملی، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا جشن ها و مراسمات مذهبی و ملی به صورت مردمی برگزار شود و نهادهای دولتی باید از آنها حمایت کنند، چرا که وقتی جشن ها به صورت مردمی برگزار شود دارای شور و هیجان هم خواهد بود.
 
وی با اشاره به برنامه های دیگر این اداره کل، بیان داشت: در ایام دهه مبارک فجر همایش ائمه جماعات برگزار خواهد شد و همچنین کمیته قرآن مسابقات قرآنی را در شهر قم و توابع آن بر پا خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام نجاریان در پایان گفت: مجتمع فرهنگی نور هم که در منطقه محروم نیروگاه قرار دارد در ایام مبارک دهه فجر برنامه های ویژه ای برگزار خواهد کرد و همچنین کانون مداحان و شاعران در این ایام دارای برنامه ها و مراسمات ویژه ای هستند./1325/302/ب2
ارسال نظرات