۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۳۱۳۵۶۶
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد:

اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه حل عبور از چالش‌های اقتصادی پیش‌رو است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با ایجاد اقتصاد مقاومتی، پویا و مقتدر در کشور می‌توان از چالش‌های اقتصادی موجود به سهولت عبور کرد.
حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه 9 بهمن در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم آل‌الله و پایگاه شهید دستغیب که در مسجد امام رضا(ع) شهرری برگزار شد، گفت: امروز با ایجاد اقتصاد مقاومتی، پویا و مقتدر در کشور می‌توان از چالش‌های اقتصادی موجود به سهولت عبور کرد.

 

وی افزود: امروز اقتصاد کشور باید بر اساس تولید و مدیریت مصرف صحیح شکل بگیرد تا کشور در راستای رشد اقتصادی موفق‌ باشد امروز در کشور به طور میانگین 650 متر مکعب گاز مصرف می‌شود و این نوع مصرف گاز افزون بر قطع نیروگاه‌ها، بلکه مانع صادرات گاز به دیگر کشورها است.

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد بیان داشت: از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در پسابرجام باز گشت به اقتصادی متزلزل است که در آن تولید صورت نمی‌پذیرد و رهبر معظم انقلاب با توصیه به استفاده از ظرفیت‌های درون جامعه و ایجاد اقتصاد پایدار برای پیشرفت اقتصادی تاکید دارند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اطاعت و تسلیم در برابر امر الهی، پاسداری و حفظ اصل ولایت فقیه و حضور مردم در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی اصولی هستند که ایران را به قدرت و اقتدار منطقه تبدیل کرده است به همین سبب حفظ این اقتدار نیاز به حفظ این اصول است.

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد اظهار داشت: از مهم‌ترین وظایف امروز ما، پاسداری از اصل ولایت فقیه که مبتنی بر فقاهت، عدالت و تدبیر آموزه‌های دینی است، می‌باشد چرا که رهبر معظم انقلاب عمود و ستون انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی ابراز کرد: پیروزی امروز ملت ایران در برابر دشمنی دشمنان پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است چرا که مبنی نظام اسلام بر پایه مبارزه با جبهه کفر استوار است و این تفکر و اندیشه بر مبنی آیات قرآنی شکل می‌گیرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ایران بر خلاف انتظار دشمنان به دانش هسته‌ای دست یافت به همین سبب آنان تحریم‌های سخت و فلج کننده را بر ما اعمال کردند تا ما در برابر خواست آنان تسلیم شویم اما بس از 12 سال ایستادگی ملت، پیروزی مردم ایران در برابر زورگویی‌های دشمن حاصل شد./813/202/ب1

ارسال نظرات