۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۱۳۶۱۳
با مشارکت طلاب و مبلغان؛

اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد گفت: اردوی جهادی ندای قرآن با حضور طلاب و مبلغان مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.
اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد اردوی جهادی ندای قرآن برگزار شد

خانم حقیقی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد در برگزاری اردوی جهادی ندای قرآن حضوری فعال داشتند.

 

وی به اهمیت و اثر گذاری اردوی های جهادی اشاره و ابراز داشت: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: «اردوی جهادی یعنی کار را برای خدا انجام دادن، کار را وظیفه خود دانستن، همه نیروها را در راه کار درست به میدان آوردن؛ این روحیه جهادی است.»

 

هدف اردوهای جهادی، تقویت روحیه جهادی و خدمت رسانی است
حقیقی افزود: هدف اردوهای جهادی، تقویت روحیه جهادی و خدمت رسانی است، به این منظور، مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد وظیفه خود دانست با لبیک به ندای رهبری، در این مسیر قدم بر دارد. 

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد، اظهار داشت: طلاب، اساتید و مبلغان این حوزه در مدت دو روز به روستاهای عسگریه، ناظریه، رضویه، خان سعادت، شاهین قلعه، پایین ده، شاحصار اعزام شدند و به فعالیت های فرهنگی تبلیغی پرداختند.

 

وی با اشاره به این که این اردو به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد، افزود: مسؤولان این مرکز از این اردو نیز بازدید کردند.

 

مبلغان برای برقراری ارتباطی دوستانه، به منازل و جلسات قرآنی بانوان رفتند 
معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد با خاطرنشان کردن این که این طرح با استقبال زیادی از مردم روستا قرار گرفت، افزود: هر گروه در یک روستا به مباحث احکام، تفسیر، تربیت فرزند، اخلاق، فضای مجازی پرداختند و نشست های پرسش و پاسخ و تشکیل گروه جوان و گروه کودک نیز، از دیگر برنامه های این فعالیت تبلیغی بود.

 

وی طرح خانه به خانه و حضور در مدارس راهنمایی را از دیگر فعالیت های این اردو برشمرد و افزود: مبلغان برای برقراری ارتباط دوستانه و تعامل بیشتری با مخاطبان به منازل و جلسات قرآنی بانوان رفتند تا مشتاقانه پای صحبت آنان بشوند و گوشه ای از مشکلات آن ها حل کنند./1309/302/ب1

ارسال نظرات