۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۱۳۸۸۶
امام جمعه بخشایش:

کلید حرکت انقلاب در دست رهبری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری گفت: کلید حرکت انقلاب در دست رهبری است، مجلس خبرگان نیز با انتخاب رهبر که مهم ترین مسأله کشور است، سرو کار دارد.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه شهر بخشایش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی آزمون بزرگ انتخابات را پیش روی خود دارند.

 


وی جایگاه و ارزش مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ملت با توجه به اهمیت و ارزش مجلس شورای اسلامی در مسائل کشور، در انتخابات نمایندگان توجه و دقت ویژه ای را داشته باشند.

 


امام جمعه بخشایش با بیان این‌که مجلس هم از لحاظ قوانین، هم از لحاظ ریل‌گذاری برای حرکت دولت ها و هم در مسائل بین‌المللی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: مجلس شورای اسلامی به تعبیر امام راحل در رأس امور است از این رو باید در این مورد توجه ویژه‌ای مبذول داشت.

 


وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی افزون بر حضور گسترده در انتخابات آتی، با دقت و آگاهی کامل و شناخت کاندیداها با توجه به اهمیت مجلس باید به انتخاب اصلح دست بزنند.

 


وی با بیان این‌که الگوی مجلس و نمایندگان را می توان شهید مدرس دانست، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب شهید آیت الله مدرس را الگوی رفتاری خود در این نهاد مهم قرار دهند.

 


حجت الاسلام غفاری در ادامه اهمیت مجلس خبرگان رهبری را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: کلید حرکت انقلاب در دست رهبری است، مجلس خبرگان نیز با انتخاب رهبر که مهم ترین مسأله کشور است، سرو کار دارد.

 


وی با بیان این‌که مجلس خبرگان باید مجلسی مستقل، آزاد و شجاع باشد، تأکید کرد: مردم همچنین در انتخاب خبرگان دقت و توجه بیشتری را داشته باشند، چرا که مجلس خبرگان با مهم ترین مسأله کشور ارتباط دارد، از این رو حساسیت این مجلس از همه بیشتر است.

 


امام جمعه بخشایش تصریح کرد: ملت با حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و با انتخاب کاندیدای اصلح بار دیگر در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد و دشمن را ناکام و ناامید خواهند گذاشت./854/302/ب1

ارسال نظرات