۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۱۴۳۰۳
امام جمعه سراب:

بانوان در صیانت از انقلاب پیشرو بوده‌اند

خبرگزرای رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با اشاره به حضور بانوان در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش های اسلام و امام راحل، گفت: زنان جامعه ایران همیشه در صیانت از انقلاب و دفاع از آرمان های نظام اسلامی پیشرو بوده و از جان مایه گذاشته اند.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب پیش از ظهر امروز در دیدار جمعه از بانوان شهرستان سراب به مناسبت ایام دهه فجر، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه باید قدردان انقلاب و امام باشیم.


وی با اشاره به حضور بانوان در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش های اسلام و امام راحل، ابراز داشت: زنان جامعه ایران همیشه در صیانت از انقلاب و دفاع از آرمان های نظام اسلامی پیشرو بوده و از جان مایه گذاشته اند.


امام جمعه سراب رشادت های بانوان کشور در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: زنان و مادران شهدا و رزمندگان در جنگ تحمیلی که یکی از دشوارترین عرصه های انقلاب بود خوش درخشیدند و کم نگذاشتند.


وی با بیان این‌‌که بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش بی بدیلی را داشتند، گفت: بار دیگر نیز بانوان نظام اسلامی و کشور ایران در آزمون های پیشروی ملت سربلند و با اقتدار بیرون خواهند آمد و سیلی محکمی را به دشمنان این نظام خواهند زد.


حجت الاسلام اکرمی انتخابات پیش روی ملت ایران را حساس دانست و تصریح کرد: برای صیانت از انقلاب و ارزش های امام راحل باید تام اقشار ملت به ویژه زنان حضوری گسترده و با شوق و شور فراوان را در صحنه داشته باشند.


وی با تقدیر و ابراز خرسندی از حضور بانوان در دفتر امام جمعه سراب، خاطرنشان کرد: برای برگزاری پرشور این انتخابات باید هر آنچه از دست بانوان بر می آید انجام گیرد و از قشر زنان جامعه برای حضور گسترده دعوت شود./854/203/ب3

ارسال نظرات