۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۸۵۲
مسؤول بسیج جامعه زنان کشور:

گسترش فرهنگ جهاد و شهادت سبب هراس دشمن است

خبرگزرای رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان کشور با بیان این که گسترش فرهنگ جهاد و شهادت دشمن را به هراس واداشته است، گفت: اسقامت، زیر بار سلطه و زور نرفتن، ایثار و شهادت از ویژگی های بارز شهدا بود.
مينو اصلاني، رييس سازمان بسيج جامعه زنان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، مینو اصلانی مسؤول بسیج جامعه زنان کشور امروز در رونمایی از یادمان شهدای زن انقلاب که در قطعه 39 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و امید مستضعفان جهان است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: انقلاب اسلامی در دامن خود زنان و مردانی را پروراند که از نثار جان خود در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچ واهمه‌ای در دل نداشتند و با همه وجود در برابر شیاطین استکبار ایستادگی کردند.

 

اصلانی ابراز کرد: امروز گسترش فرهنگ جهاد و شهادت دشمن را به هراس واداشته است اسقامت، زیر بار سلطه و زور نرفتن، ایثار و شهادت از خصوصیات بارز شهدا بود.  

 

وی افزود: شکنجه‌هایی که شهید سرو عفاف طیبه واعظی و همسر ایشان شهید جعفریان در بدترین زمان خفقان تحمل کردند نوید رهایی بود زیرا آنان یقین داشتند روزی جوانان شیر زن و مردان دلیر انقلاب را به ثمر خواهند نشاند.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: از عمده وظایف ملت ایران حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی در برابر هجمه نفوذ فرهنگی دشمن است تا کوچک‌ترین ضربه و خدشه‌ای به آن نرسد؛ طیبه واعظی درس ایستادگی و استقامت در سنگر حجاب و عفاف که در مقابل جنگ نرم دشمن است را به ما آموخت.

 

اصلانی عنوان کرد: علم و دانش، پیش گیری از نفوذ فرهنگی و مقابله با توطئه‌های فرهنگی مانع حرکت جوانان در مسیر دشمن خواهد بود، امروز با تقویت روح جهادی و شهادت طلبی در بین جوانان سبب ناکامی دشمن از اهداف مورد نظر خواهد بود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید سرو عفاف طیبه واعظی در نوجوانی با قالیبافی کسب درآمد و به مستمندان کمک مالی می‌کرد و امروز با همه تحریم‌های موجود ایشان می‌تواند الگوی مناسبی برای تقویت رشدی جوانان در همه عرصه‌ها باشد./813/202/ب1

ارسال نظرات