۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۹۸۳
مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور مطرح کرد؛

ولایت فقیه محور وحدت در جامعه/ در فتنه 88 بصیرت رهبر انقلاب ملت را نجات داد

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با اشاره به این‌که ولایت فقیه محور وحدت در جامعه است، گفت: بصیرت رهبر انقلاب نقشه های فتنه گران در سال 88 را خنثی کرد.
حجت الاسلام مستشاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیرضا مستشاری کرمانشاهی، مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور شامگاه امروز با حضور در جمع نمازگزاران مسجدالنبی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب محور وحدت و اتحاد است، عنوان داشت: آتش فتنه 88 با مدیریت و بصیرت رهبر معظم انقلاب خاموش و دست فتنه گران برای چندمین بار رو شد.


مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: عالم محضر خداوند است، از این رو آخرت و دین خود را به بهایی ناچیز نفروشیم.


وی در ادامه عزت و اقتداری که خداوند متعال به امام خمینی(ره) عطا کرد کشور ایران را متحول ساخت، ابراز داشت: امام راحل شریعت، آبرو و جان خود را در راه اسلام ایثار کرد، از این رو خداوند متعال روز به روز به عزت او افزود.


حجت الاسلام مستشاری کرمانشاهی با نهی کردن دین فروشی در تمامی عرصه های انقلاب ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) طی سال های تبلیغ و ترویج دین با همه کارشکنی ها از سوی مردم بازهم دست از اعتقادات خود برنداشته و دین خود را حفظ کرد.


مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور اظهار داشت: بزرگ ترین بی عقلی انسان این است که به خاطر دنیا، آخرت خود را بفروشد و بدتر این است که دنیای خود را برای دیگران معامله کند.


این مسؤول خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و سایر مستکبران جهان در فتنه ها 88 قصد براندازی انقلاب را داشتند و انتخابات را بهانه‌ای در راستای خشکاندن ریشه انقلاب و اسلام می‌دانستند.


حجت الاسلام مستشاری کرمانشاهی بصیرت رهبر انقلاب را سبب رسوا کردن نقشه های فتنه گران دانست و اظهار اشت: رهبر انقلاب با افشاگری های خود فتنه گران را رسوا و ماهیت ضد انقلاب بودن آن ها را آشکار ساخت.


وی در پایان به ضرورت و اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره و ابراز کرد: رهبر انقلاب محور وحدت در جامعه است، از این رو با اختلافات سیاسی نباید جایگاه انتخابات مجلس خبرگان را خدشه دار کنیم./857/202/ب2

ارسال نظرات