۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۳۱۵۹۰۴
آیت الله دری نجف آبادی:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش چالش های کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش چالش های کشور است، گفت: دولت در سال های آتی باید با برنامه ریزی هدفمند و مدیریت صحیح منابع بانکی، ضمن توقف سیر رکود اقتصادی، به راهکارهای ترویج اشتغال پایدار توجه کند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در نشست شورای اداری شهرستان ساوه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: برنامه های در سراسر ایران اسلامی باید با بهترین نحو برگزار شود.

 

دهه فجر یادآور خدمات ارزنده نظام اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که در ایام دهه فجر باید خدمات نظام را به مردم معرفی شود، گفت: دهه فجر یادآور خدمات ارزنده نظام اسلامی است و مردم و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید قدردان این دهه با ارزش باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش چالش های کشور است، گفت: دولت در سال های آتی باید با برنامه ریزی هدفمند و مدیریت صحیح منابع بانکی، ضمن توقف سیر رکود اقتصادی، به راهکارهای ترویج اشتغال پایدار توجه کند.

 

کشور با کار و مجاهدت آباد می شود

امام جمعه اراک با اشاره به این که با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم به تولیدات ارزشمند دست یابیم، اظهار داشت: کشور با تولید، فعالیت اقتصادی سالم، کار ومجاهدت آباد می شود و دولت باید بستر اشتغال را در جامعه فراهم کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: امروز حضور دشمن محدود به جبهه نظامی نیست، بلکه دشمن با آرایش و چهره ای جدید در جبهه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاست خارجی به دنبال ضربه زدن به اهداف و آرمان های نظام است.

 

مصرف گرایی و اسراف را آفت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که در ایران اسلامی باید برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای حمایت از تولید ملی و تامین نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی صورت پذیرد، بیان کرد: تقویت صادرات غیرنفتی از اولویت‌های دوران پسا برجام است که اقتصاد کشور را متحول می کند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که  مصرف گرایی و اسراف را آفت کشور است، ابراز کرد: با اسراف و اختصاص میلیاردها تومان به سیگار، مواد مخدر و لوازم آرایشی، کشور آسیب می‌بیند و برای نجات کشور باید فرهنگ کار و تلاش و حمایت از تولید ملی را در بین مردم نهادینه کرد و مردم نیز  باید بدانند تلاش مفید و مثمرثمر است که کشور را به تعالی می‌رساند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر این که نباید از توطئه دشمن غافل بود تا بتواند فرهنگ خود را بر جامعه ما تحمیل کند، خاطرنشان کرد: امروز در ایران اسلامی همه و همه باید نسبت به نفوذ دشمن و توطئه‌های بدخواهان انقلاب هوشیار باشیم و با برنامه ریزی و همدلی و همزبانی توطئه ها شوم دشمنان را خنثی کنیم./842/202/ب1

ارسال نظرات